בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שני) את ד"ר אביגדור רימר בגרימת מותה ברשלנות והפקרתה של תמר לנגר ז"ל בתאונת שאירעה בהרצליה לפני שנה. לנגר נפטרה מפצעיה בבית החולים כעבור שבוע. בנוסף, הורשע רימר בשיבוש מהלכי חקירה.

השופט ציון קאפח קבע כי "הנאשם הותיר רושם עגום בעדותו, הן על פי תוכנה והן על פי התרשמותי ממנו. דבריו לקו באי דיוקים ובסתירות מהותיות לממצאים בשטח ואף לעדות אשתו. כללם של דברים – הנטען כלפי הנאשם הוכח מעל לכל ספק סביר ואני מחליט להרשיע את
הנאשם בכל העבירות אשר יוחסו לו בכתב האישום".

מכתב האישום עלה כי רימק, בן 75 מהרצליה, נהג ברכבו ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה לכיון צומת הרחובות ז'בוטינסקי ואלתרמן. הוא לא הבחין ברכבה של לנגר, ופגע עם חזית רכבו, בצד האחורי של רכבה. כתוצאה מהפגיעה, נהדף הרכב החונה לעברה של לנגר (82) אשר עמדה בצדו. לנגר נפלה ארצה וראשה נחבט באספלט הכביש. 

בכתב האישום נטען כי למרות הפגיעה רימר נמלט מזירת התאונה מבלי לסייע לה ומבלי שהותיר כל פרט מזהה. ימים ספורים לאחר התאונה, החליף רימר פנס שנשבר ברכבו במטרה לשבש את מהלכי החקירה ולהסתיר את זיהויו כנהג הרכב הפוגע.

רק כעבור חודשיים לאחר התאונה, בעקבות חקירה מאומצת של יחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב התגלתה מעורבותו בתאונה והוא נעצר. ימים ספורים לאחר התאונה נפטרה לנגר בבית החולים כתוצאה מפגיעת הראש שספגה במהלך התאונה.

עו"ד צחי הבדלי מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), אמר לאחר ההרשעה, כי "בית המשפט קיבל את עמדתנו והרשיע את הנאשם בגרם מוות ברשלנות והפקרה לאחר תאונה. הכרעת הדין היא מסר חשוב מאוד לנהגים המעורבים בתאונות דרכים ובוחרים במודע שלא להגיש עזרה לאדם שנפגע. במהלך ההליך, טען הנאשם כי התאונה בה היה מעורב אינה זו שהובילה למותה של תמר לנגר ז"ל, אך בית המשפט דחה את גרסתו. בנוסף, הצלחנו להוכיח את מודעותו המלאה של הנאשם של הנאשם לפגיעה במנוחה במהלך התאונה, וכי העובדה שהשתהה בתיקון רכבו שניזוק בתאונה הצביעה על חששו שמעורבותו בתאונה תתגלה".