בימים האחרונים, הרשת גועשת בעקבות סרטון של בחורה שתיעדה את עצמה עורפת את ראשו של ינשוף חסר אונים, והעלתה זאת לרשת. אחרי שהסרטון הפך לוויראלי ברשת וגולשים מכל העולם גינו את המעשה המזעזע של הצעירה, על פי החשד, יש שני אנשים שהחליטו לנקום בצעירה ולקחו את המעשה צעד רחוק מידי. 

מיילידיס אלדנה הרזו, בת ה-21, נורתה שש פעמים מחוץ לביתה בעיירה קורוזאל שבקולומביה. על פי הדיווחים, שני חשודים התקרבו אליה כשהם רכובים על אופנוע, ירו בה ונסעו. המתנקשים ירו בצעירה בחזה, בזרוע שמאל וברגל שמאל, והרזו הצעירה הועברה מיד אחרי המקרה אל בית החולים, אחרי ששכנים ששמעו את רעש היריות יצאו לבדוק במה מדובר, אך עם הגעתה של הרזו, נקבע מותה. 

שוטרים מקומיים עדיין חוקרים את המניע מאחורי הרצח, כיוון שלקורבן היה גם עבר פלילי בגידול ומכירת סמים. בנוסף, אחרי הסרטון שהיא העלתה לרשת, הרזו גם נחקרה באשמת התעללות בבעלי חיים. על פי החשד, הרצח קשור באופן ישיר אל הסרטון שפרסמה בשבוע שעבר, וההשערה היא כי מדובר בפעולת נקם של אנשים שכעסו על ההתעללות שלה בבעלי חיים. כמו כן, מהדיווח בתקשורת המקומית עלה כי הצעירה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעות איומים שקיבלה, שאיימו על חייה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, החקירה עדיין נמצאת בעיצומה.