זוג הורים ושניים מילדיהם נרצחו בדם קר בידי בנם בן ה-16 בבית המשפחה בוירג'יניה, ארה"ב. ביום ראשון שעבר, דניאל דיי לונג בן ה-37, אשתו ריזה מיי סונדרס בת ה-39 וילדיהם גייג' בן ה-12 וג'יימסון בן ה-3, נמצאו מתים. ממחלקת השריף של מחוז קנאווה, נמסר כי נער בן 16, שהיה חלק מהמשפחה לא היה בביתו באותו הרגע והוא אותר מאוחר יום באותו היום. צפו בדיווח של חברת החדשות האמריקאית Web News:

לאחר מספר ימי חקירה, המשטרה המקומית הטילה את האשמה על הנער, בן המשפחה, שהואשם בארבע סעיפי רצח. המשפחה כולה נמצאה ביום ראשון שעבר בשעות הבוקר, על ידי השכן שלא שמע מהם זמן רב והחליט להגיע אל ביתם על מנת לשאול לשלומם. כאשר הוא הגיע אל הבית, דלת הכניסה הייתה נעולה, בעוד הגופות היו מוטלות על הרצפה בבית. ההודעה שפורסמה על ידי משרד השריף במחוז:

על מנת לקיים את ההלוויה לכל בני המשפחה, נפתח עמוד GoFundMe, שם גויסו מעל ל-4,000 דולר. בדף ההתרמה נכתב על ידי בן המשפחה: "אנחנו מגייסים כסף עבור הוצאות הקבורה של בני משפחתנו. בת דודה שלי, בעלה ושני ילדיהם נמצאו מתים בביתם. לאף אחד מהם לא היה ביטוח חיים ואנחנו באמת אובדי עצות. אנא שתפו אם אינם יכולים לתרום והתפללו עבורנו כמשפחה!".