ביום שבת האחרון, בזמן שידור בחירת "מיס צרפת" לשנת 2020, נרשמה תקרית אנטישמית חמורה, כאשר גולשים רבים תקפו את מיס פרובנס, אפריל בנאיום. במהלך רגעי הגמר, הצעירה סיפרה בשידור חי כי אביה ישראלי ואמה איטלקייה, וספגה הערות אנטישמיות ופוגעניות. כמו כן, בנאיום זכתה בסוף הערב בתואר סגנית מיס צרפת.

בין השאר, כתבה אחת הגולשות, "הדוד היטלר, שכחת להשמיד את מיס פרובנס". גולש אחר הוסיף: "חשבתי שהיא נפלאה עד הרגע שבו דיברה על ישראל". עוד תקפו הגולשים את ישראל והוסיפו: "תגידו למיס פרובנס שישראל לא קיימת, זו פלסטין". בעקבות ההערות הקשות, שגרירות ישראל גינתה את התגובות והתייצבה לצדה של בנאיום. נשיאת סיעת מפלגת השלטון אורור ברז'ה התייחסה אף היא לאירוע וכתבה: "פרץ השנאה האנטישמית והאנטי־ציונית הוא בלתי נסבל".

ציר הימין הקיצוני ז'ילבר קולאר גינה גם כן את הגולשים וטען כי "היופי של מיס פרובנס חשף את הכיעור של האנטישמים, שהקיאו את שנאתם בגלל שורשיה הישראלים". בנוסף לכך, מיס צרפת הטרייה, אמנדין פטי, אמרה כי אין מקום לאנטישמיות בתחרות יופי, והוסיפה כי סגניתה נבחרה בשל יופייה. שר הפנים ז'ראלד דרמנן הודיע כי הורה לרשויות, כולל שירותי הביטחון, לחשוף את זהות הגולשים האנטישמים.
בשל כך, הגישו הליגה הבינלאומית נגד האנטישמיות והלשכה נגד האנטישמיות בצרפת עתירות משפטיות נגד חלק מהגולשים