חברת הכנסת מיכל שיר ספגה הלילה (שלישי) קיתונות של ביקורת מחברי הכנסת מהליכוד לאחר שהחליטה להצביע נגד דחיית מועד אישור התקציב. מי שהתעמתה איתה מיד לאחר ההצבעה הייתה חברת הכנסת אוסנת מארק, שהודתה הבוקר בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, כי כינתה את שיר "כלבה".

"אתמול ראינו את הפארסה של כחול לבן, זה היה פשוט ביזיון", אמרה מארק בפתח דבריה. "כחול לבן הראתה לעם ישראל מה חשוב יותר. באופן ברור נתניהו כן רצה למלא את הרוטציה, ומה שעשה אבי ניסנקורן לגנץ זה שהוא פשוט המית אותו פוליטית. גנץ לא מסוגל להיות מנהיג".

בתוך כך, היא גם לא חסכה, כאמור, ביקורת משיר, ואמרה: "מה שעשו השכל ושיר, זה מעשה בזוי. אמרתי לשיר שהיא כלבה ואני לא מתנצלת על זה, היא האדם הכי בוגדני שיכול להיות". היא הודתה כי "יכול להיות שהדברים נאמרו ברגע של עצבים שהיינו שם, היה מתח לא קטן".

העורקת מהליכוד לא מתנצלת ולא מתחרטת

את מתנצלת.
"אני מתנצלת על המילה כלבה, על חצופה לא".

גולן מצחיק אותך.
"מצחיק אותי מהסיבה היחידה, זה כל כך בזוי, הכניס אותך מנדט מסוים לתוך הכנסת מה את עושה? החלטת ללכת? אין בעיה, תעשי כמו גדעון סער, תחזירי את המנדט ותלכי ותעשי אח"כ כל מה שאת רוצה".

גולן היא חלק מהסיעה בראשות נתניהו שמלמד את כולם בדיוק את הטריקים האלה.
"בנימין נתניהו לא עשה מעולם טריקים מסריחים כאלה, הטריק המסריח של אתמול הוא טריק מבזה לא את הליכוד אלא אותה. עכשיו כולם יודעים ששיר היא אדם הכי בוגדני שיכול להיות שמחר בבוקר יכולה לקפוץ למפלגה אחרת".

העימות בוועדת הפנים בין מיקי חיימוביץ לאוסנת מארק (צילום: ערוץ הכנסת)