גבר צעיר, שיצא לטיול במפל המפורסם, קצ'וארה דה אונצה שבברזיל, רצה לצלם תמונת סלפי מראש המפל, איבד את שיווי המשקל שלו ונפל אל מותו. גילהרמה צ'יפאטי, בן ה-22, סבל משברים מרובים בגופו ובגולגולת, וגם חווה פגיעה מוחית קשה. עד שאנשי כוחות ההצלה הגיעו לנקודה על מנת לנסות להציל אותו, צ'יפאטי כבר היה מחוסר הכרה. 

האירוע הטרגי, שהתרחש ביום שבת האחרון, קרה במקום מבודד שקשה להגיע אליו ולכן כוחות ההצלה התעכבו בדרך. בנוסף לכך, על פי הדיווחים, צ'יפאטי נפל מגובה של עשרה מטרים אל מותו, ולאחר מכן, חברים ועדי ראייה שנכחו במקום העניקו לו עזרה ראשונה עד שהגיעו כוחות ההצלה. הבחור הצעיר נלקח אל בית החולים הסמוך לטיפול נמרץ במצב של תרדמת, אך הוא מת לפנות בוקר ביום ראשון האחרון, מבלי שחזר להכרה. 

תמונה שצולמה באותו המפל בדיוק לפני בדצמבר 2019 (צילום: רשתות חברתיות)
תמונה שצולמה באותו המפל בדיוק לפני בדצמבר 2019 (צילום: רשתות חברתיות)

אביו של הקורבן, אדריאנו, אמר לעיתונות המקומית כי בנו מאוד אהב לצלם ואף סיפר כי לבנו היה אמור להיות עתיד מזהיר כבעלים של עסק לאופנועים. בנוסף, אביו סיפר כי בנו היה מבקר במפל פעמים רבות וכי זה היה אחד מהמקומות האהובים עליו ביותר בתור חובב טבע וצילום. בתמונות, שצולמו באותו המקום בדיוק לפני שנה, מראות את צ'יפאטי הצעיר מאושר בין זרם המים של המפל. 

לדברי אנשי צוות החילוץ, המיקום בו הוא נפל היה מסובך לגישה והם נאלצו לנווט בשביל ארוך לפני שהגיעו אל הנקודה. גם כאשר הם כבר הגיעו, הם נאלצו לרדת בזהירות בין הסלעים החלקלקים של המפל על מנת לחלץ אותו. כאשר הם כבר הגיעו אליו, ירדה אחריהם אלונקה שעליה צ'יפאטי הונח, שנשאה אותו חזרה מעלה. בעקבות המקרה המזעזע, גם אנשי צוות המקום התיירותי פרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם את תנחומיהם וכתבו: "תנוח בשלום גילהרמה! שאלוהים ינחם את משפחתך ויתן להם כוחות בתקופה הקשה הזו".