ביום שני שעבר, קרה אירוע הזוי ביותר שתועד על ידי מצלמות האבטחה בבנין העירייה של מחוז נבסיר המרכזי בטורקיה. בסרטון הלא ייאמן אפשר לראות כנופיית שכללה עז וארבע כבשים שהשליטו טרור בבניין העירייה ורדפו אחרי העובדים בזעם. צפו בתיעוד הפשיטה של הכבשים על בניין העירייה בטורקיה:

כנופיית כבשים פשטה על בניין העירייה בטורקיה (צילום: רויטרס)

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, הכבשים היו שייכות לרועה צאן מקומי שאיבד עליהן שליטה במהלך סיור שגרתי. הן יצאו מהקבוצה שלהן והחלו להתקדם אל כיוון העירייה, שם הם נתקלו בעובדים בכניסה לבניין. בשלב מסוים, אחד מהעובדים ניסה ללוות את הכנופיה החוצה, אך אחת מהכבשים החליטה לתקוף אותו והתנגשה בו בעוצמה מספר פעמים, תוך שהוא מנסה לברוח ממנה ואילו היא המשיכה לרדוף אחריו. 

ראש העיר בטורקיה נפגש עם רועה הצאן (צילום: צילום מסך: רויטרס)
ראש העיר בטורקיה נפגש עם רועה הצאן (צילום: צילום מסך: רויטרס)

בשלב מסוים, אפשר היה לראות במצלמות את חבורת הכבשים המבוהלות מתחילה ללכת אחורה, ככל הנראה מדובר ברגע בו רועה הצאן שלהן איתר אותן. על פי הדיווח, רועה צאן הצליח להשתלט על הכבשים הזועמות והחזיר אותן חזרה אל הקבוצה. יום לאחר מכן, ראש העיר המקומי, רסים ארי, החליט ללכת לבקר את הכבשים שפשטו על בניין העירייה ואף ליטף אותן ושוחח עם רועה צאן שלהן שסיפר לו על האסם בו הכבשים חיות ביום יום. כמו כן, ראש העיר גם התעניין לשלומן של הכבשים ושאל אם הן חיות ומטופלות היטב.