בן כספית וינון מגל התעמתו הבוקר (שלישי) במסגרת תכניתם ב-103FM: "מי שלא רצה את ביבי לעוד שנה, יקבל אותו לעוד ארבע שנים וחצי". כספית בתגובה: "נתניהו גרם לליכוד לאבד הרבה מנדטים, ולא התפטר".

ינון: "הפנקס פתוח והיד רושמת והפועלים עצלים ובסוף יש את מי שעושה את החשבון, יש מי שעושה את החשבון וכולם ישלמו, כולם ישלמו. מי שלא רצה אותו לעוד שנה ורבע ראש ממשלה יקבל אותו לעוד ארבע שנים וחצי ראש ממשלה, תודה אוהב דקל, ביי".

בן: "זה היה איום רשמי, או רק ינון מגל השופר למקורביו?"

ינון: "נבואה".

בן: "מי ישלם? על מי אתה מאיים".

ינון: "כל מי שערק, בגד, תקע סכין, עשה חרקירי, איזה יופי ההפגנות הצליחו לפרק את כחול לבן, לבטל את השמאל במדינת ישראל. איזה תענוג, איזו הצלחה כבירה, גאוני מה שעשיתם, חרקירי בשידור חי, מוחאים כפיים. כמה מאלה לא יהיו בכנסת הבאה?".

בן: "לא יודע, אבל המועמדת הראשונה היא אוסנת מארק כי היא נכנסה בזכות החוק הנורווגי של כחול לבן, והיא נראה לי ממרומי המקום ה-38 זאת שמגדפת".

ינון: "אוי באמת היא מקללת, האנשים שקיללו פה תשעה חודשים את אורלי לוי, בכל קללה אפשרית על הגלובוס, נורא פגעו עכשיו מהקללות".

בן: "מי קרא לה כלבה?"

ינון: "נו באמת, מה לא קראו לה? איחלו לה אונס על מה אתה מדבר".

בן: "מי שאיחל לה אונס צריך ללכת לבית סוהר, אבל אנחנו מדברים על חברת כנסת. מה עכשיו אתה מדבר על הטוויטר?".

ינון: "דבר חלש".

בן: "אנחנו מדברים על אוסנת מארק, אתה מגן עליה ואומר לי לדבר יפה?"

ינון: "כן, נכון. תשעה חודשים אתם חופרים כל קללה אפשרית על אורלי לוי ועכשיו תחפרו על הקללה של אוסנת מארק? מה ההבדל בין אורלי לוי למיכל שיר?"

בן: "למה אתה הולך לאורלי לוי? הבדל עצום אגב".

ינון: "למה לא אותו דבר?"

בן: "אורלי לוי זה קל, אופרטוניסטית עלובה. בוא נשווה לבנימין נתניהו בהיותו ח"כ פשוט, חדש. הייתה החלטת סיעה שמצביעים נגד חוק הבחירה הישירה, שמשנה את המשטר בישראל, חוק שמשנה את שיטת המשטר. בנימין נתניהו הצביע בעד. לבד. אני כתבתי עליו שני ספרים, אני מכיר את האירוע הזה לפני שמיכל שיר נולדה ולא אמרתי את זה בצחוק. איימו עליו, ויצחק שמיר רצה להרוג אותו. בהצבעה שלו בקולו שהפרה החלטה, הוא גרם לליכוד לאבד הרבה מאוד מנדטים והוא לא התפטר. ההבדל? מיכל שיר מתפטרת היום, אורלי לוי לא התפטרה ונתניהו לא התפטר".

ינון: "ערקה מפלגה".