כשבקי ובלו פרייס החלו לצאת לראשונה, התגובות של משפחותיהם והחברים לא היו כל כך חיוביות. לא רק בגלל הפרש הגילים ביניהם, שעומד על כ-23 שנה, אלא גם כי בלו הוא אביה של החברה הכי טובה של בקי. לאחרונה, אחרי חמש שנות זוגיות, השניים החליטו למסד את הקשר והחליטו להתחתן. 

מתוך החתונה של בקי ובלו פרייס (צילום: רשתות חברתיות)
מתוך החתונה של בקי ובלו פרייס (צילום: רשתות חברתיות)

עבור שני בני הזוג מגלוסטרשייר, בריטניה, אלו היו הנישואים השניים שלהם. בקי, בת ה-41, היא אם לארבעה ילדים, שגילם כמעט זהה לגילם של נכדיו של בלו. בראיון לאתר החדשות הבריטי Daily Mirror, בקי אמרה: "אני אוהבת אותו. הוא מצחיק ומדהים והוא עושה לי טוב". בנוסף לכך, היא סיפרה בראיון על הדרך בה השניים הכירו. "קתרין ואני היינו חברות טובות והכרנו לפני שנים דרך העבודה, ומאז שפגשתי את בלו דרכה – השאר היסטוריה". 

רוצים להכיר זוג בעל הפרש הגילים של 53 שנה? כנסו וקראו

לדברי השניים, פער הגילאים ביניהם כלל לא מפריע להם, מלבד העובדה שבעקבות הזוגיות ביניהם הם איבדו הרבה מחבריהם הקרובים, ששפטו אותם על מערכת היחסים שלהם. לאחרונה, בני הזוג נישאו עם חבריהם הקרובים ובני משפחתם שהגיעו לחגוג איתם, וכמובן גם קתרין הגיע לחגוג עם חברתה הטובה ואביה. לדבריהם של בקי ובלו, על אף שבהתחלה היה לקתרין קשה לקבל את מערכת יחסים ההזויה בין אביה וחברתה הטובה, היא התגברה על כך אחרי שראתה כמה הם מאושרים יחד.