בימים האחרונים הרשת הוצפה בתמונות של בית לבן ציורי, הניצב על צלע אי נטוש קטן שנמצא באמצע האוקיינוס. רבים התבדחו על כך שזה המקום המושלם לחכות עד שמגיפת הקורונה העולמית תעבור, או הציעו לעשות שם את הבידוד עם חבריהם, אך הסיפור שמאחורי הבית שכונה "הבודד ביותר בעולם" הוא בהחלט מעניין ומורכב. צפו בסרטון הסבר על "הבית הבודד בעולם":

הבית ממוקם באי אילידיי, שנמצא בדרומית לאיסלנד מחלקה הצפון מזרחי. על פי הדיווחים, האינו אינו מציע שום הגנה מפני תנאי מזג האוויר ולכן מי שגר שם יצטרך להתמודד עם רוח עזה וקור. בעיתון Daily Mail, דווח כי הבית היה מאוכלס במאות ה-18 וה-19, אך הדיירים האחרונים שחיו בבית עזבו אותו בשנות ה-30 של המאה ה-20, ומאז האי עמד ריק לגמרי. 

האי אילידיי (צילום: Getty images)
האי אילידיי (צילום: Getty images)

אחרי שננטש, עלו מספר תאוריות שטענו כי הבית היה מאוכלס בשלב מסוים על ידי נזיר דתי, או שהיה בתהליך קנייה על ידי זמרת מפורסמת, אך ללא כל ביסוס. למעשה, הבית הוא מעין בית הארחה השייך לאגודת הצייד של אלידיי – לצערו של כל מי שחשב לברוח אליו מכל הבלאגן. למרות שאין שם הרבה בני אדם, האי הוא בית לאוכלוסייה גדולה של עופות ולמינים רבים של פרחים. 

ציידים שהגיעו אל הבית הנטוש (צילום: רשתות חברתיות)
ציידים שהגיעו אל הבית הנטוש (צילום: רשתות חברתיות)

כמו כן, על פי הדיווח, הבית נבנה על ידי אגודת הציד במטרה להקל על הציידים במסעות שלהם. איש אינו רשאי לעגון בסמוך לאי אם אינו שייך למועדון הציד. בנוסף לכך, באי כולו אין חשמל, מים זורמים או אינסטלציה, אך הוא כולל סאונה המוזנת ממערכת איסוף מי גשמים – והנוף המרהיב מפצה על כל החסרונות הללו. בימים אלו, האי רשום כשמורת טבע ואזור מוגן, כיוון שהוא מהווה אזור קינון מרכזי למינים שונים של עופות ים.