פוסט שהפך לוויראלי ברשת החברתית Reddit חשף סיפור בגידה מטלטל, בו הגבר סיפר כיצד גילה על הרומן שאשתו ניהלה במשך 11 חודשים מאחורי גבו, עם אחיו הקטן. הסיפור התחיל כבר בשנות ה-70 כאשר הורי הבעל היגרו מברזיל לארה"ב, הכירו זוג נוסף שהיגר מספר שנים קודם לכן, והפכו לחברים טובים. 

עם השנים, המשפחות החלו לחיות יחד והפכו לבלתי נפרדות, כאשר לאף אחד מהם לא הייתה משפחה אחרת . גם הילדים בשתי המשפחות היו בערך באותם הגילאים, ועל פי הפוסט שכתב הגבר, כבר מגיל 13 הוא ואשתו התאהבו עד מעל לראש. "היחסים בנינו היו מאוד בוגרים בהתחשב בגילאים שלנו. היינו חברים הכי טובים, הלכנו לאותה המכללה ומיד אחרינו שסיימנו ללמוד התחתנו", כתב הבעל. 

כשהתינוק הקטן נולד הגבר גילה על הבגידה של אשתו - רוצים לדעת איך זה קרה? כנסו וגלו

לדבריו של הבעל, חיי האהבה בין בני הזוג פרחו והוא אף תיאר את חייו "כמו חלום". אך בשנה האחרונה, הבעל טען כי הוא התחיל לשים לב להתנהגות חריגה אצל אשתו. "היא התחילה להשקיע יותר זמן בעבודה, תמיד הייתה בטלפון שלה, הפסקנו לקיים יחסי מין והתחלנו להתווכח בלי סוף – היא נהייתה קרה אליי", כתב הבעל. אך בשבוע שעבר, הכל התבהר לו, אחרי שאחיו הקטן ניסה להתאבד. "זה הפתיע את כולנו. מצאנו אותו בחנייה בביתו כשהמכונית שלו מונעת ומיד לקחנו אותו לבית החולים והצלנו את חייו", כתב. 

בהמשך, הגבר סיפר כי אשתו התנהגה די מוזר ביחס לניסיון ההתאבדות הפתאומי, והוא כתב: "היו לה שינויי מצבי רוח קיצוניים, בכינו כל הזמן וכולנו היינו עצובים, אבל היא הושפעה מהמצב יותר ממה שהיא הייתה צריכה להיות". שלושה ימים לאחר מכן, אחיה של האישה, שגילה על הרומן הסוער, סיפר לבעל את האמת על ניסיון ההתאבדות של אחיו וסיפר לו כי אשתו ואחיו ניהלו רומן מאחורי גבו במשך כמעט 11 חודשים. לדבריו של הבעל, ככל הנראה האישה ניסתה לסיים את הקשר עם האח הצעיר, ולכן הוא ניסה לשים קץ לחייו. 

בהמשך הפוסט הבעל סיפר כי הוא התעמת עם אשתו בנושא, ולהפתעתו – היא מיד הודתה בהכל. "היא נשברה בבכי שהיא לא יודעת למה היא עשתה את זה וקראה לזה 'משבר אמצע החיים' והיא עדיין אוהבת אותו". הבעל הנבגד, שכמעט קיבל התקף חרדה, ארז תיק ויצא מהבית בסערה, ולדבריו, מאותו היום הוא שהה בבית מלון ולא ענה לטלפונים, מלבד שיחה אחת של בתו הבכורה, בה הוא הסביר לה את הסיטואציה וביקש להתנתק. בסוף, הפוסט הבעל הפנה את הבעיה אל הקוראים ושאל: "מה עשיתי לא בסדר? מה עליי לעשות?".