פיזור הכנסת ה-23 וההליכה לבחירות יעכבו גם את המינויים של מפכ"ל קבוע למשטרה ונציב לשירות בתי הסוהר (שב"ס), זאת חרף ההכרזה של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה על המועמדים מטעמו שיועברו לדיון בוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים בראשות השופט (בדימוס) אליעזר גולדברג. 

הגם שכך מחר אמורה להתכנס הוועדה כדי לדון במועמדותם של ניצב קובי שבתאי לתפקיד המפכ"ל הבא של המשטרה ושל גונדר קטי פרי לתפקיד נציבת שב"ס. במסגרת הדיון בוועדה ישמעו החברים בראשותו של השופט בדימוס גולדברג, את השר לביטחון פנים כדי שיעלה את החלטתו לבחור בשניים לתפקידים הבכירים.

חברי הוועדה יבחנו בין היתר מידע שזרם אל הוועדה בימים האחרונים מאז פורסמה הכרזתו של השר אוחנה ולאחר מכן יבחנו את הרזומה של השניים, התפקידים שביצעו במרוצת השנים וכמובן את התאמתם לתפקידים הבכירים.

בתוך כך, פנה ע"וד פיני פישלר לוועדת גולדברג במכתב ובו נימוקים נגד שבתאי. "לא באתי הנה מתוך כוונה או מגמה להכשיל, חלילה, מינוי כזה או אחר מתוך מניע או עניין/ אינטרס אישי. באתי למלא את חיבתי ולהביא בפני הועדה הנכבדה ולידיעתה מידע אקוטי, מעיק, מכביד, צריך, חיוני וחשוב המעורר תהיות, בלשון המעטה", כתב בפתח פנייתו.