חברת התעופה Buddha Airlines, הייתה אמורה לטוס אתמול (רביעי) דרומה לעיר ג'אנקפור משדה התעופה הבינלאומי שבקטמנדו, אך במקום זאת, היא הובילה את נוסעיה צפונה כ-280 קילומטר מהיעד המבוקש. כאשר הם הגיעו אל שדה התעופה בפוקארה, שבמרכז נפאל, נפלה הטעות של צוות הטייסים שהבינו שצוות הניווט טעה בדרך בעקבות "תקשורת לא נכונה בין צוות הקרקע לטייסים". 

69 הנוסעים המבולבלים מצאו את עצמם מסתכלים מחלון המטוס כאשר נחתו, והבינו שהם הגיעו לעיר הלא נכונה. גורם מחברת התעופה מסר כי "הייתה אי הבנה בין הטייסים לצוות הניווט על הקרקע, והטייסים המעופפים גם לא הביטו בעלון הנוסעים בו היה רשום היעד הנכון". בנוסף לכך, תנאי מזג האוויר היו קשים וגרמו לכך שהטיסה ליעד השגוי הייתה מותרת עד השעה 15:00, לכן נוצר הבלבול לאחר שינוי של הרגע האחרון. 

בעוד שעל הנייר, כל פרטי הטיסה היו נכונים, צוות הקרקע והדיילות לא הצליחו לתדרך את הטייסים ולעדכן אותם בשינוי מספר הטיסה, לכן הם הטיסו את המטוס אל פוקרה, שהיה היעד הראשוני שלהם. כמו כן, מחברת התעופה נמסר כי היא דאגה לנוסעים בעזרת טיסה נוספת שיצאה לג'אנקפור מאוחר יותר באותו היום. "זו שגיאה מקצועית ואנושית. אף על פי שטעויות כאלו גורמות לבלאגן, אין לכך כל קשר לנושא הבטיחות", נמסר מהחברה.