גברים רבים יודעים שטיפול בעור הפנים דורש תחזוקה שוטפת ושימוש יום יומי במוצרים ייעודים. תכשיר לחות ולא משנה איך תקראו לו - קרם לחות, באלם, אפטר שייב או כל שם מהונדס וגברי אחר - יעניק לעור הפנים הזנה ויספק את הלחות הנדרשת לו. במהלך השנים צצים להם משום מקום קמטים, קמטוטים וסימני גיל אחרים שמפתיעים אותנו כשאנחנו מביטים במראה. במרוצת הזמן העור הופך יבש יותר ותהליך הזדקנות העור נותן גז. התכשירים הייעודים המוצעים יסייעו לנו להזין את העור ולשמור על מראה בריא וצעיר. חברות הטיפוח השיקו לאחרונה תכשירי לחות חדשים, מרחנו וחזרנו עם ממצאים.

קרם לחות 5 ב-1 HYDRA ENERGETIC, לוריאל מן אקספרט (צילום: יח''צ)
קרם לחות 5 ב-1 HYDRA ENERGETIC, לוריאל מן אקספרט (צילום: יח''צ)
 

קרם לחות 5 ב-1 HYDRA ENERGETIC, לוריאל מן אקספרט

לסדרת הטיפוח לגברים של לוריאל מן אקספרט מצטרף קרם לחות רב פעלים. התכשיר נלחם בלא פחות מחמישה סימני עייפות: איבוד גמישות העור, מראה עיגולים שחורים מתחת לעיניים, גוון עור עמום, עור מחוספס ומראה כללי עייף. בין המרכיבים בתכשיר נגלה ויטמין C ותמצית גווארנה שיסייעו בריבוי המשימות. את קרם הלחות מרחנו לאחר הגילוח והוא מנע מאיתנו את הצריבה והעקצוצים האופייניים. התכשיר מגיע במרקם קליל שנספג בעור במהירות שיא. התחושה הלחה, המלטפת והנעימה נשארת למשך זמן רב ומלווה בריח גברי עדין.

מחיר: 49.90 שקלים

קרם לחות אנטי אייג'ינג PREMIUM THE VOLUPTUOUS CREAM ANTI-AGING, ליראק פריז (צילום: יח''צ)
קרם לחות אנטי אייג'ינג PREMIUM THE VOLUPTUOUS CREAM ANTI-AGING, ליראק פריז (צילום: יח''צ)

קרם לחות אנטי אייג'ינג PREMIUM THE VOLUPTUOUS CREAM ANTI-AGING, ליראק פריז

ליראק פריז הוא מותג צרפתי חדש בישראל המציע מגוון מוצרי פרימיום הנמכרים במכוני הקוסמטיקה. בין שלל התכשירים יחכו: סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג, סדרה לניקוי העור וסדרה לטיפול בעור רגיש ואדמומי. דגמנו את קרם הלחות אנטי אייג'ינג שכולל חומצה הילאורונית, שמנים צמחיים וגם מיצוי עלי במבוק. מרחנו את התכשיר וגילינו קרם במרקם קטיפתי עדין שנספג מהר. לתחושתנו לא חל שינוי במראה הקמטוטים שעל הפנים, אך העור נעשה אלסטי, גמיש וחלק. 

מחיר: 599 שקלים, להשיג במכוני הקוסמטיקה ובאתר: https://www.lierac.co.il.

קרם עיניים לגבר Clinique for Men Maximum Hydrator Eye – 96-Hour Hydro Filler Concentrate, קליניק (צילום: יח''צ)
קרם עיניים לגבר Clinique for Men Maximum Hydrator Eye – 96-Hour Hydro Filler Concentrate, קליניק (צילום: יח''צ)
 

קרם עיניים לגבר Clinique for Men Maximum Hydrator Eye – 96-Hour Hydro Filler Concentrate, קליניק

בקליניק מצרפים לסדרת הטיפוח לגברים עוד שני תכשירים ייעודיים חדשים: קרם לחות שמבטיח לספק לחות ל- 72 שעות וקרם עיניים שיסייע להשאיר את האזור לח ללא פחות מ 96 שעות. מריחת קרם עיניים עלולה אולי לגרום לתחושה של פגיעה קלה בגבריות, אבל התנהגנו כמו גברים אמיתיים והתגברנו על החשש. ברשימת ההבטחות של היצרן מצאנו הבטחה יומרנית למדי: "מציף את העור סביב העיניים בעוצמה ההידרו מגנטית של טכנולוגיית Auto-Replenishing Lipid-Sphere". בחרנו להתעלם ממה שנראה כאילו נלקח מספר ההדרכה של נאס"א וגילינו מוצר שמעניק לחות רבה ועושה טוב גם בלי מילים מפוצצות. הנחנו את הקרם שהגיע במרקם ג'ל קריר באזור העדין והרגיש מסביב לעיניים, הספיגה היתה מהירה, חומרי הלחות עשו את העבודה והתחושה המרעננת הגיעה באופן מיידי וליוותה אותנו לשעות ארוכות. 

מחיר: 145 שקלים

קרם עיניים 89MINERAL , וישי (צילום: יח''צ)
קרם עיניים 89MINERAL , וישי (צילום: יח''צ)
 

קרם עיניים 89MINERAL , וישי

המותג הדרמו-קוסמטי וישי מרחיב את סדרת הטיפוח מינרל 89, דואג לאזור הרגיש שעל הפרצוף ומשיק קרם עיניים. לבקבוק הפצפון נדחסו קפאין טהור, חומצה היאלורונית ממקור טבעי ו- 89% מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. נכון שקרם עיניים עלול לערער את הגבריות אבל הטיפול הוא חשוב ועכשיו תחליט מה יותר קריטי לך. בדקנו את הקרם וגילינו מרקם קליל שנספג בעור במהירות. היצרן מבטיח גם הפחתת קמטים סביב העיניים ואנחנו פחות הרגשנו בהבדל. האזור קיבל מנה הגונה של לחות ומראה עור בריא ולא עייף.   

מחיר: 109 שקלים