שעות ספורות אחרי שהבעל פרסם בעמוד הפייסבוק שלו על כך שגילה שאשתו בגדה בו, הוא עשה מעשה קיצוני ורצח את האישה ושני בניו הקטנים ולאחר מכן התאבד. קייל מיליקן בן ה-41, ירה למוות באשתו אשלי מיליקן בת תה-35 ובשני בניו בני ה-13 וה-8, ביום ראשון האחרון, בקטנטקי שבארה"ב. צפו בסרט ההסבר שעלה בעקבות הרצח:

רוצים לדעת כיצד ניסיון התאבדות חשף רומן ארוך בין האישה לאח של הבעל? כנסו וגלו

במהלך שעות הלילה המאוחרות, שבע שעות לפני שנמצאו גופותיהם של בני משפחת מיליקן, הרוצח פנה אל הרשתות החברתיות ושיתף את חבריו בבגידה של אשתו. בפוסט הוא כתב: "הילדים שלי הם הכל בשבילי, נשים יכולות לבוא וללכת. אם האישה לא שמחה, אז אי אפשר לשמח אותה". לאחר מכן הוא הפנה שאלה לקוראים וכתב: "אבל מה אם אתה מרים אותה ועושה הכל בשבילה במשך שנים והיא עדיין בוגדת בך, מה אתה עושה?". הפוסט שהעלה קייל, האב הרוצח:

בהמשך, מיליקן כתב: "אני חייב להגיד שאני אוהב את ילדיי בכל ליבי. כל מה שעשיתי בחיי הבוגרים היה בשבילם כדי שיהיו להם חיים טובים יותר ממה שלי היה בתור ילד". אל הפוסט התלוו כ-80 תמונות של הילדים הקטנים מרגעים שונים בהם הם בילו יחד עם אביהם במשחקי בייסבול, ציד ודיג. כמו כן, הכומר של המשפחה, צ'אד לאמב, אמר לערוץ התקשורת WPSD-TV כי הוא בהלם מוחלט. "זו משפחה ידועה ומכובדת משני הצדדים וכעת הקהילה כולה מתאבלת על מותם", אמר לאמב. 

הזוג קייל ואשלי מיליקן (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג קייל ואשלי מיליקן (צילום: רשתות חברתיות)

מהמשטרה המקומית נמסר כי הם אישרו את מותם של ארבעת הנפשות ואמרו כי אין כל סכנה לציבור. בעקבות האירוע המזעזע, חבריהם ובני משפחתם של משפחת מיליקן הביעו את צערם ברשתות. אחד כתב: "אנחנו לא יכולים להבין, אבל אנחנו גם לא יכולים לשפוט. קייל היה בן, אח, דוד, חבר ואב שאהב שאת משפחתו וגם אשלי הייתה כזו. מה שקרה זו טרגדיה קורעת לב". חברה אחרה של המשפחה כתבה: "העיניים שלי נפוחות, הלב שלי נשבר לחתיכות והמוח שלי עדיין במיליון מקומות, אבל אני יודעת שמה שהם השאירו אחריהם יישאר אצלי לנצח".