כוכבת האינסטגרם, אלכסיס שרקי, נעלמה מביתה ביוסטון שבטקסס, ארה"ב, בחודש נובמבר האחרון ומאז נעלמו עקבותיה. אך בתחילת השבוע, שיפוצניק שראה משהו מבצבץ בין השיחים בצד הדרך, מצאה את גופתה שהונחה, לדבריו, "נקייה ובקפידה בתוך השיח". תחילה, הגבר האמין כי מה שהסתתר בתוך השיח היה בובה, אך כאשר הוא התקרב התברר כי מדובר בכוכבת האינסטגרם הנעדרת. 

כוכבת האינסטגרם שנרצחה, אלכסיס שרקי (צילום: רשתות חברתיות)
כוכבת האינסטגרם שנרצחה, אלכסיס שרקי (צילום: רשתות חברתיות)

הדוגמנית, שהייתה עם למעלה  מ-70 אלף עוקבים באינסטגרם, נמצא כשהיא עירומה לגמרי וללא פציעות גלויות. ג'ון ריצ'רדסון, מפקח על מחלקת הפסולת ביוסטון אמר לתחנת הטלוויזיה KTRK-TV כי אחד מעמיתיו לעבודה התקשר אליו אחרי שזיהה את הגופה ומיד הוא הזמין את המשטרה. לדבריו, גופת הצעירה הונחה בקפידה בתוך שיח בצד הכביש, כאשר גופה היה נקי לגמרי. 

רוצים לדעת כיצד כוכבת אינסטגרם חושפת בוגדים? כנסו וגלו

כמו כן, התעלומה סביב מותה נותרה לא פתורה, אחרי יותר משלושה שבועות מהיום בו נעדרה לראשונה מביתה. המשטרה המקומית טרם קבעה את סיבת המוות, לא דווח על חשד לרצח, חשודים במעשה או מעצרים שנעשו בעקבות הגילוי. אמה האבלה של שרקי, סטייסי רוביאולט, אמרה בראיון לרשת החדשות FOX26 כי היא נלחמת בימים אלו לקבל גישה לראות את גופתה של בתה וטענה כי היא "ויתרה על התקווה".