סרטון שרץ בכל הרשתות החברתיות מציג את הרגע בו גבר תפס על חם את זוגתו ששכבה לידו במיטה והסתכלה על גברים אחרים דרך אפליקציית ההיכרויות טינדר. סם נון, צעיר אמריקאי, העלה לעמוד הטיקטוק שלו סרטון בו הוא צילם את חברתו שכביכול שכבה לצידו בתמימות, אך הוא ראה דרך ההשתקפות באישוניה מה היא החביאה מאחורי המסך. צפו ברגע בו הגבר תפס את זוגתו:

@samnunn4

thought she had fun baking cookies today #fucklove 😔

♬ WITHOUT YOU - The Kid LAROI

בתחילת הסרטון, נון הראה את עצמו למצלמה, בעוד החדר מסביבו חשוך במעט. בזמן שחשוך, אפשר היה לראות את ההשתקפות של מה שמוצג על מסך הטלפון שלה בתוך עיניה. מיד אחר כך, נון סובב את המצלמה לכיוון זוגתו וכאשר הוא קירב את המצלמה, אפשר היה לראות אותה גוללת בין עמודי גברים באפליקציית הטינדר. 

רוצים לגלות על עוד סיפורי בגידה שחשפו משתמשי הטיקטוק? לכל הפרטים

דרך השתקפות עיניה רואים את הצעירה מדפדפת בין הגברים, מבלי לדעת שבן זוגה יושב וצופה בה ברגע האמת. ולמרות שהסרטון מרמז על כך שהצעירה בגדה בו, מהתגובות על הסרטון, ישנם רבים שטענו כי הסרטון היה כבדיחה בין השניים, על אף שאין שום אמירה חד משמעית לגבי העובדה הזו. 

בעקבות הסרטון הוויראלי, שהועלה גם לרשת החברתית Reddit, גולשים רבים הביעו את דעתם ועודדו את הגבר לעזוב את זוגתו. אחד כינה אותה "חסרת לב", בעוד אחר כתב: "תזרוק אותה! גם אם היא לא בגדה בך, ככה זה מתחיל". רבים מהגולשים גם צחקו על הדרך האירונית בה הוא גילה על המעשה, כפי שכתב אחד: "רואים לה את האמת בעיניים".