במיזם בינלאומי שנערך לאחרונה על ידי עמותת יוניסטרים השתתפו בני נוער מישראל, ארה"ב, סין, פרו, ונצואלה והודו, ושיתפו כל אחד על הקשיים מהזווית שלו בחוויות מתקופת הקורונה – בהיבט הלימודי, החברתי, הרגשי ועוד. יוניסטרים היא עמותה שנועדה לייצר מוביליות חברתית כלכלית בארץ באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים.

במסגרת המיזם החדש התחלקו בני הנוער לקבוצות בינלאומיות וביחד עם מנטורים, חברי הקהילה העסקית של העמותה, העלו רעיונות יישומיים שעשויים להוות פתרון לחלק מהבעיות הקשות הקשורות בבני נוער בצל משבר הקורונה. בני הנוער הדגישו את חוסר הבנת מערכת החינוך בנוגע לצורכיהם, הקושי ב"נטישת המסכים" ויצירת מוטיבציה לספורט.

במהלך סיעור המוחות של התלמידים והמשתתפים הנוספים צצו מספר פתרונות אפשריים למצב המורכב, למשל יצירת מערכת שבה התלמידים יכולים לבחור מה ואיך ללמוד במסגרתה. פתרון נוסף נגע ליצירת אפליקציה מבוססת מיקום, שבה בני נוער יוכלו להכיר ולשחק תוך כדי ביצועי אימוני ספורט (דוגמת פוקימון גו ומוביט).

רעיונות נוספים שהועלו במהלך הדיונים כללו פלטפורמה וירטואלית, שבה צוותי הוראה ותלמידים יוכלו לשתף הדרכות ומיני־קורסים על פלטפורמות כמו זום/מירו ועוד, במטרה לאפשר לתלמידים מסביב לעולם ליהנות משיעורים רציפים ואינטראקטיביים שעוזרים להתרכז ולשמור על ממוצע לימודי טוב.