בצל הודעת מח"ש על פתיחת חקירה: מאות מפגינים הגיעו אמש אל צומת המטה הארצי בירושלים, במחאה על התאונה בה מצא את מותו הנער אהוביה סנדק ז"ל. עם הגעתם למקום, הם החלו בהתפרעות אלימה, במהלכה חסמו את צירי תנועת כלי רכב וציר הרכבת הקלה, ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום ולעבר כלי רכב שחלפו בסמוך. במהלך המהומות שהתרחשו במקום, נגרם לנזק הן לכלי רכב והן לתשתיות הבטיחות של תוואי הרכבת הקלה והתעמתו עם השוטרים. 

הפגנה בירושלים במחאה על התאונה בה נהרג הנער אהוביה סנדק ז"ל. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ציינו כי לאחר שהקריאות לשמור על הסדר לא נענו, השוטרים החלו בפעולות, תוך הפעלת אמצעים. עוד נמסר כי במהלך הפעילות, במהלכה נעמד אחד המפגינים יחד עם עגלת תינוק אל מול מכת"זית המשטרה וסרב לפניות אליו להתפנות מהמקום בשל הסיכון שבמעשיו. לאחר שלא נענה, הוא נעצר על ידי השוטרים והתינוק שבעגלה הועבר על ידי שוטרות לידי אמו שנכחה במקום. 

במהלך המחאה נפצעו 11 שוטרים כתוצאה מההתפרעויות וידויי האבנים, כאשר שניים מהם פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. עוד ציינו במשטרה, כי במהלך עבודתם, נעצרו "על חם" שלושה חשודים בעת שהשליכו אבנים. הם נלקחו לחקירה. פרט לכך, התקבלו דיווחים אודות השלכת אבנים לעבר כלי רכב במנהרת לוי אשכול ולעבר מבנה ברחוב אדם סמית, בשני המקרים לא דווח על נפגעים. במהלך המחאה שכללה התפרעות אלימה עוכבו / נעצרו 21 מפגינים שהפרו סדר, התעמתו עם השוטרים ויידו אבנים.