קית' ווקר, מחוסר בית בן 53, הסתובב ברחוב בשבוע שעבר, כשלפתע פרצה שריפה שהחלה להתפשט בתוך מקלט לחיות. מיד כשווקר הבחין בשריפה, הוא נחלץ לעזרתם של בעלי החיים הכלואים והצליח לשלוף אותם החוצה מבלי שאף אחד מהם יפגע מהאש המשתוללת. באירוע שהתרחש באטלנטה, ארה"ב, ווקר סיכן את חייו על מנת להציל את הכלבים והחתולים שהיו בתוך המקלט והפך לגיבור ברחבי המדינה. 

רוצים לדעת איך כלבה הצילה דיירי הוספיס משריפה? כנסו ולגלו

"הייתי לחוץ אני לא אשקר, ממש פחדתי להיכנס לשם עם כל העשן הזה, אבל אלוהים דאג שאני אהיה שם בדיוק באותו הרגע כדי שאני אציל את החיות הלכודות", אמר ווקר בראיון לרשת החדשות CNN. בהמשך הוא הוסיף: "אם אתה אוהב כלבים את יכול לאהוב כל אחד אחר בעולם. הכלב שלי הוא החבר הכי טוב שלי ואני לא הייתי כאן בלעדיו, לכן ידעתי שעליי להציל גם את כל שאר הכלבים האחרים".

המקלט לבעלי חיים אחרי השריפה (צילום: רשתות חברתיות)
המקלט לבעלי חיים אחרי השריפה (צילום: רשתות חברתיות)

השריפה, שטרם התגלה כיצד היא פרצה בפתאומיות, אמנם לא הרסה לחלוטין את המקלט, אך היא הותירה אותו "בלתי ראוי למגורים", לדבריה של מנהלת המקום, גרייס המלין. למרבה המזל, העמותה האחראית למקלט, שנקראת "W-Underdogs", מנהלת מקום נוסף לא רחוק ממקום האירוע, לכן כל החיות שניצלו מהשריפה הועברו אל משכנן החדש. בראיון עם המלין לרשת CNN, היא סיפרה: "ווקר הוא המלאך השומר שלנו. אפילו הכבאים לא רצו לטפל בכלבים והם התקשרו לחברה לפיקוח על בעלי חיים, אבל קית' כבר היה באזור וסיכן את חייו עבור הכלבים והחתולים עד שכולם יהיו בטוחים". 

כמו כן, המלין סיפרה כי היא הכירה את ווקר כבר מאז שהיה בן 13, כיוון שהוא מחוסר בית שחי ברחובות בהם היא נוהגת להסתובב בדרך כלל מאז שהייתה צעירה. בנוסף, היא סיפרה כי הכלב של ווקר הוא פיטבול בשם בראבו, שהתגורר בעבר במקלט שלה והיא נתנה לו לגדל אותו במהלך שעות היום, בעוד בלילה בראבו היה חוזר בחזרה אל המקלט. לדבריה, ווקר היה בדרך לקחת את בראבו לטיול כשראה את האש המתלקחת. "אין לי דרך שתסביר כמה אני מודה לו על שהציל את בעלי החיים שלי", סיכמה המלין.