מאבקים פוליטיים בין בני זוג אינם חריגים וויכוחים בין שמאל לימין איימו ואף גרמו לפרידה בין זוגות רבים על רקע הוויכוח הפוליטי. אך הסיפור הזה קצת שונה, כיוון שהפעם קיים מאבק אמיתי בתוך הבית – תרתי משמע. אחרי שגדעון סער הודיע על פרישה ממפלגת הליכוד והקמת מפלגת "תקווה חדשה - אחדות לישראל", האישה החליטה לתמוך בו, אך הבעל כלל לא אהב את הבחירה שלה וגרם לסערה בבית. 

בשבוע שעבר, הבעל פנה אל פרקליטתו, עורכת הדין שרין סולן, וביקש להוציא לאשתו מכתב התראה לפני גירושין. לדבריה של עו"ד סולן, במכתב הבעל גולל את סיפור מערכת היחסים המורכבת בין הזוג הנשוי, שכללה בעבר לא מעט עימותים על רקע פוליטי. הויכוח העיקרי, על פי המכתב, היה בדבר כשירותו של ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו, ולטענתו של הבעל, "ביבי הוא מלך ישראל וכך הוא היה גם בבית שלו כל השנים". 

לדבריו של הבעל, לפני כשבוע רעייתו הודיעה לו כי היא מתכוונת לתמוך במפלגה החדשה שתוקם על ידי סער, חבר הליכוד לשעבר, וכי בבחירות הקרובות היא תצביע לו. בעקבות הבשורה של האישה, התפרץ ויכוח סוער בין השניים שבשיאו הבעל עזב את הבית וחזר אליו רק לאחר 48 שעות. "לא יכולתי לסבול את הגישה ההפכפכה של אשתי. איך יכול להיות שהיא עושה לי את זה, ובעיקר איך יכול להיות שהיא בוגדת בביבי?", הטיח הבעל בפני עורכת דינו. 

עו"ד סולן הבהירה כי היא תפנה באמצעות קשריה אל גורמים בליכוד שינסו לאחות את הקרע בין בני הזוג, אך עם זאת, היא תפעל למען הלקוח שלה בתקווה שבני בזוג יגיעו לפשרה. בנוסף לכך, עו"ד סולן פרסמה מכב בו נכתב בין היתר: "הצעד שנעשה הוא עבור שולחי סוג של בגידה. ההחלטה לנטוש את ביבי ברגע הקשה הזה מעידה יותר מאלף עדים כמה התנהגותה מורכבת ומפחידה". בתגובה לכך, האישה הבהירה לבעלה בשיחה פרטית ביניהם כי היא נחושה בדעתה ודבר לא ישנה זאת.

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)