המילארדר רונלד ברקל, מייסד של חברת ההשקעות יוקייפה, רכש את האחוזה לשעבר של כוכב הפופ מייקל ג'קסון, המכונה "הנוורלנד" תמורת 22 מיליון דולר, כך דיווח עיתון Wall Street Journal. הסכום אמנם נשמע לכם אסטרונומי, אך מדובר בחמישית בלבד מהסכום המקורי בו נקנתה האחוזה המפוארת בשנת 2016. צפו בסיור באחוזת "נוורלנד" המיתולוגית:

דוברו של ברקל, שכיהן בעבר כיועץ הפיננסי של ג'קסון, אמר כי האחוזה היא ללא ספק הזדמנות מעולה להשקעה בקרקעות. ג'קסון רכש את החווה, נכס בגודל של כ-2,700 דונם, שממוקם בלוס אוליבוס שבקליפורניה, תמורת 17 מיליון דולר בשנת 1988. הזמר המיתולוגי החליט לקרוא לאחוזה "נוורלנד", על שם ביתו של פיטר פן, כאות לכך שהוא "ילד שאינו גדל". 

בהנחיית ג'קסון, הנכס הוסב לכדי מתחם בילוי עם גן חיות, רכבת הרים, גלגל ענק ואולם תיאטרון, כל זאת בעלות של כ-35 מיליון דולר. בשנת 2008, הנוורלנד כמעט עוקלה לאחר שמייקל ג'קסון נקלע לחוב בסך 24.5 מיליון דולר, אך לבסוף חברת הנדל"ן Colony Capital LLC נכנסה כשותפה בנכס. לפני מותו של ג'קסון, בשנת 2009, הוא התמודד עם האשמות חמורות במסגרתן נטען כי הוא התעלל בנערים צעירים באחוזה, ולאחר המשפט, ג'קסון מעולם לא שב להתגורר באחוזה. 

על פי הדיווחים בעיתון החדשות New York Times, סרט תיעודי של HBO בשם "לעזוב את נוורלנד", שהופיע לראשונה בפסטיבל Sundance בשנת 2019, עורר מחדש את הספקולציות לגבי ההאשמות כנגד ג'קסון והאחוזה. על פי הדיווחים, הועלו בסרט הערות מזלזלות כנגד הזמר, ובעקבות כך, החל הליך משפטי נגד חברת הסטרימינג HBO, בטענה כי הם הפרו חוזה שקבע שאסור להם להציג את ג'קסון באור שלילי. כמו כן, הנכס היה בשוק מאז שנת 2015, למרות ההשערות כי הוא ישמש כאתר זיכרון למורשת של מייקל ג'קסון. 

משנה לשנה, שווי ערכה של האחוזה ירד, כאשר בשנת 2016 היא הייתה שווה כ-100 מיליון דולר, ואילו בשנה שלאחר מכן, כ-67 מיליון דולר. על פי הדיווחים, המיליארדר ברקל שם עין על האחוזה כשטח פוטנציאלי להפוך לסניף של מועדון החברים Soho House, אשר לו סניפים רבים בכל רחבי אמריקה. לבסוף, אחרי סיור מוסק, ברקל החליט כי המיקום לא אטרקטיבי עבור מועדון החברים, אך החליט לרכוש אותו בכל מקרה כננס להשקעה.