במשך עשר שנים גאלי אל-מאראג'לה מגדל אריות אפריקאיים בפארק הקטן שלו, או בביתו שבעיר בצרה שבעיראק. בניגוד לרבים, שלא היו מעזים להתקרב אל מלך החיות האימתני, מבחינתו של אל-מאראג'לה הטורפים הפכו להיות כחלק מהמשפחה שלו, בדיוק כמו כל חיית מחמד אחרת שמגדלים בדרך כלל בבתים. צפו בתיעוד של אל-מארגא'לה עם האריות שלו:

גבר מעיראק מגדל בביתו אריות אפריקאיים (צילום: רויטרס)

בראיון שערך עם סוכנות הידיעות רויטרס, אל-מאראג'לה סיפר כי הוא בחר לגדל דווקא אריות אפריקאיים כיוון שהוא מאמין כי הם יכולים להסתגל בקלות לסביבת המחייה שלהם. הוא מחזיק את האריות אצלו בבית במשך שלוש השנים הראשונות לחייהם, וכאשר מלאו להם שלוש שנים, הוא מעביר אותם אל פארק האריות שלו, שמשמש כמו גן חיות שמוקדש כולו לאריות. כמו כן, על מנת להיכנס אל הפארק המבקרים צריכים לשלם דמי כניסה והאבטחה של החיות גבוהה. 

אל-מאראג'לה ואריה המחמד שלו (צילום: רויטרס)
אל-מאראג'לה ואריה המחמד שלו (צילום: רויטרס)

שווי של כל אריה יכול לנוע בין 6,000 ל-10,000 דולר, ונכון לזמן כתיבת שורות אלו, אל-מאראג'לה מכר שבעה מתוך 62 האריות שגידל בעשר השנים האחרונות, לעיתים לגני חיות ברחבי העולם ולעיתים לחובבי אריות כמוהו. לדבריו, בגלל שמדובר בחיית טרף, יש קושי בלצפות את התגובות של האריות. "האריות תקפו אותי פעמים רבות כשהם רצו לאכול או להזדווג, אך בגלל שאני הבעלים שלהם יש להם כבוד אליי", אמר א-מאראג'לה. 

אל-מאראג'לה ואריה בוגר בפארק האריות בעיראק (צילום: רויטרס)
אל-מאראג'לה ואריה בוגר בפארק האריות בעיראק (צילום: רויטרס)