סקר שבוצע עבור "המהדורה המרכזית" של חדשות 12 בחן את תמונת המנדטים העדכנית, וגם מה חושב הציבור על תפקוד הממשלה ועל הסגר השלישי. אם הבחירות היו נערכות היום, הליכוד בראשית בנימין נתניהו עדיין היה זוכה ב-28 מנדטים, אך מיד לאחר מכן תקווה חדשה בראשות גדעון סער עם 19 מנדטים, שממשיכה להתחזק.



יש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד- 16, ימינה בראשות נפתלי בנט - 13, הרשימה המשותפת (חד"ש, רע"ם, תע"ל, בל"ד) בראשות איימן עודה- 11, המפלגות החרדיות עם 8 מנדטים כל אחת, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן - 7 וכחול לבן ומרצ מאחור, עם 5 מנדטים כל אחת. העבודה, מפלגה בראשות עפר שלח, הבית היהודי וגשר לא עברו את אחוז החסימה. 

בשאלה נוספת שבדקה את מאזן הכוחות אם הבחירות היו מתקיימות היום, ותקום מפלגת שמאל חדשה עם רון חולדאי, עפר שלח ואבי ניסנקורן ומפלגת העבודה ויתר המפלגות ללא שינוי, הליכוד נשארים עם 28 מנדטים, ותקווה חדשה, יש עתיד-תל"ם, ימינה, ישראל ביתנו, מרצ וכחול לבן נחלשות לטובת 7 מנדטים שתקבל המפלגה החדשה. 

עוד נבחן בסקר - האם אתה מסכים או לא מסכים לכך שישראל הולכת לסגר השלישי בשל כשלון של הממשלה והאם הסגר השלישי יהיה האחרון?
מסכים מאד 33%
די מסכים 21%
סה"כ מסכים 54%
לא כל כך מסכים 24%
כלל לא מסכים 17%
סה"כ לא מסכים 41%
לא יודע 5%

הסקר נערך היום ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 510 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+.