אירוע קשה התרחש אתמול בקניון בנהריה, לאחר ששתי עובדות במקום גילו תינוק בן פחות משנה סגור תוך רכב בחניון הקניון. בשיחה עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM סיפרה אחת מהן, יוליה גרמן, כיצד היא וחברתה מצאו את התינוק באוטו בחניון התת קרקעי. לדבריה, החלונות היו סגורים, התינוק צרח והזיע והיה אדום מאוד ללא חמצן. אמו של התינוק השאירה אותו ברכב והלכה לקניות. לפי הפרסום ברדיו צפון, המשטרה בודקת את מצלמות האבטחה מזמן הגעת הרכב לחניון. רק כעבור שעה האם הגיעה לרכב ובמד"א מעריכים שהתינוק שהה ברכב יותר משעה וחצי.
 
"הגענו ליום עבודה בסביבות 9:30 בבוקר", שיחזרה גרמן, "וכשיצאנו שמענו בכי קורע לב של תינוק. לפי הבכי איתרנו את הרכב שהיה חשוך, הרכב לא היה נעול וראינו תינוק. הוא הזיע עם כובע ומלא שמיכות. כל החלונות היו טיפה פתוחים. נראה כי השאירה פתח אוויר. הוא פשוט צרח, הוצאנו אותו, ונתנו לו לשתות. האם כנראה הכינה את הבקבוק מראש כי מהים היו חמים. אחרי שהוא אכל הוא החל לצחוק. התקשרנו לקב"ט שהזמין משטרה ומד"א. פשוט הצלנו אותו, חיפשנו טיטול, הוא היה מלא בצרכים ומד"א החליף לו טיטול. כנראה שהיה המון זמן עם אותו הטיטול".

גרמן סיפרה גם על המאמצים לאתר את האם של התינוק: "שעה אחרי, ב-10:30, אחרי שכרזו במשך שעה, לגשת לחניון בדחיפות, הופיעה האמא עם שקיות. היא הייתה בקניות ושמעה בכריזה  להגיע לרכב מזדה. כשהגיעה היא הייתה אדישה, שיא האדישות לא ראיתי דבר כזה. זה היה מקרה מזעזע, כל פעם שאני משחזרת את הבכי של התינוק אני רועדת".

בעקבות האירוע, המשטרה עצרה אתמול את האם, תושבת הכפר עראמשה. מהמשטרה נמסר עוד כי "שוטרים שהגיעו למקום הזעיקו את אנשי מד״א והחלו בניסיונות לאתר את אמו של התינוק שאותרה כעבור שעה והגיעה למקום. האם והתינוק נלקחו לחדר המיון של המרכז הרפואי לגליל ובתום הטיפול הילד הועבר לחזקת משפחתה של האם, שנעצרה לחקירה בתחנת משטרת נהריה. בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרה בבית משפט השלום בקריות.