משתמש הרשת החברתית Reddit, שיתף באפליקציה כיצד מתנת חג המולד שרכש לבת זוגו, חשפה סיפור בגידה שנשמר בסוד כ-30 שנה. הגבר האלמוני, שרצה להיות יצירתי לכבוד החג, קנה לאהובתו בדיקת DNA שלדבריו, "התפוצצה לו מול הפנים". בפוסט שהעלה לפורום ייעוץ היחסים של הרשת, הוא קיווה שלגולשים תהיה דרך לעזור לו להתגבר על הבעיה. 

בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)
בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)

לטענת הגבר, הוא רכש את ערכת בדיקת ה-DNA עבור בת זוגו רק לאחר שהוא התייעץ עם הוריה והם אישרו לו שזו אכן יכולה להיות מתנה מוצלחת. אך עם זאת, גם הם לא תארו לעצמם כמה העניינים יכולים להסתבך. בפוסט הגבר הסביר כי הוא קנה את המתנה לפני החג, על מנת שהתוצאה תגיע בחג עצמו ותהיה המתנה שלה. לדבריו, "התוצאה הייתה נראית שגרתית והכל היה נראה נורמלי, עד שהיא הבחינה שכתוב ברשימת בני המשפחה שלה שיש לה אחות למחצה". 

אישה שרכשה לבן זוגה בדיקת DNA חשפה סוד משפחתי מטלטל | כנסו וגלו מה בדיוק קרה שם

האישה החליטה לנסות לברר במה מדובר, שכן היא לא ידעה שיש לה אחות נוספת. בפוסט נכתב: "היא חיפשה את אחותה  למחצה ברשת אבל היא לא זיהתה אותה או אנשים במעגל החברים שלה". אחרי שהאישה חיפשה את אביה של האחות, היא מצאה את שמו והחליטה לקרוא לאמא שלה כדי להתעמת איתה בנושא. בהתחלה, כשהאישה שאלה את אמה, תגובתה הייתה: "מה פתאום, למה שתהיה לך אחות למחצה?", בעוד היא צוחקת מהשאלה המוזרה. אך לפני שהיא הפסיקה לצחוק, האישה העלתה את השם ג'ון סמית' לאוויר, ואמה השתתקה.

לפתע, האם החליטה להתוודות בפני בתה על הסוד הסתירה מבני המשפחה במשך כל השנים. "בזמן שההורים של בת זוגי היו בהפסקה, אמה נסעה לסוף שבוע עם חבר ותיק בשם ג'ון סמית', שם הם קיימו יחסי מין, אך מיד לאחר מכן היא חזרה אל מי שגידל את בת זוגי", כתב הגבר. בהמשך הוא הוסיף כי האם גילתה על כך שהיא בהיריון זמן קצר לאחר מכן והיא תארה לעצמה שייתכן והתינוקת שייכת לסמית'. לבסוף, הגבר סיפר כי האם ביקשה מבתה להמשיך לשמור את הסוד המשפחתי, אך האישה המזועזעת, שבדיוק גילתה שאביה הוא אינה הביולוגי, רק ישבה בחדר ונענה את ראשה בחוסר אונים. 

לסיכום הפוסט, הגבר החליט לפנות אל הגולשים ולשאול אותם מה הוא יכול לעשות בנושא. אדם אחד הגיב: "למען הסר ספק, האשמה כולה מוטלת על אמה ששיקרה לה. לא עשית שום דבר רע ואני מקווה שתוכל לתמוך בבת זוגך אחרי הגילוי". גולשת אחרת הוסיפה: "זה שהיא בגדה וגידלה את בתה עם גבר שאינו אביה הביולוגי עוד מילא, אבל להסתיר את זה בפני כל השנים מהילדה שלך זה כבר אכזרי".