חברת הכנסת קרן ברק ממפלגת הליכוד התראיינה הבוקר (שלישי) לתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM והצהירה כי מדינת ישראל תהיה הראשונה להשאיר את תקופת הקורונה מאחוריה: "נהיה הראשונים לחסן את כל האזרחים, מכל דבר כנראה נצא ראשונים וזה הכל בזכות המדיניות של הממשלה". בנוסף, חברת הכנסת הסבירה מדוע פריימריז לרשימת הליכוד לא אפשריים בתקופת הבחירות הנוכחית.

מה את אומרת על עוזי דיין והמשפט שלו על שאשא ביטון?
"אני חושבת שהוא התנצל על האמירה וזה הסתיים, אז למה אני צריכה להגיד עוד דברים על זה".

ח''כ קרן ברק (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)
ח''כ קרן ברק (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)

כאישה וכליכודניקית. מה את אומרת על אלקין, מיכל שיר ושרן השכל?
"מה יש לי לומר? זאת לא הפתעה גדולה. חשבתי שנושאי השיחה יהיו שמדינת ישראל אלופת העולם בחיסונים, ואנו המדינה הראשונה בעולם שנצא מהסגר".

שני דברים שאותי קצת מטרידים, למה אנו לא יודעים, אין שקיפות כמה חיסונים יש לנו? עכשיו התחילה ביקורת קשה באירופה ובגרמניה על החיסונים והם מתחילים למשוך אותם, אז יכול להיות שלא יהיה לנו לסבב השני.
"יהיו לנו, יהיו לנו 4.5 מיליון מחוסנים לחודש, אנו נהיה ראשונים שנחסן את כל אזרחי מדינת ישראל, והראשונים שנצא מכל מצב הביש הזה ונצמיח את הכלכלה".

בבדיקות אנו 17 בעולם, בתמותה 163 בעולם ובחולים 199 בעולם, כרגע אלו לא מספרים טובים.
"רואים אובייקטיבית את מספר המתים, אנו בסדר מסביב לעולם. ברגע שכולם יתחסנו, כולנו נצא מהסגר ונחזור לחיים הרגילים, נחזור לעשות כל מה שעשינו לפני, ולכן גם הכלכלה והצמיחה תעלה. זה מאוד קשה לדמיין שנחזור לחיים שחיינו לפני כן, אבל בעוד חודש או חודשיים זה יקרה, לאותה חופשיות, ללכת, להסתובב, לחזור לאיכות החיים שהיינו רגילים אליה. מכל דבר כנראה נצא ראשונים, ואין מה לעשות, זה בזכות המדיניות של הממשלה".

את בעד שריונים או פריימריז? איפה את עומדת?
"אנחנו בתקופת קורונה, זה לא השתנה. זה  יהיה קשה מאוד לעשות מערכת בחירות. בזמן הקורונה כל מה שלא נעשה, זה יהיה הפרת סדר ולכן לא נעשה את זה מראש. בכך היתרון של הפריימריז נמנע מאיתנו מראש".