מחאת פעילי הימין לאחר מותו של הנער אהוביה סנדק נמשכת, ואמש (שלישי) נערכה הפגנה אלימה נוספת. מאות מפגינים הגיעו לצומת זקס בירושלים, ועל פי המשטרה ניסו לחסום את נתיבי התנועה. כוחות המשטרה עיכבו ועצרו 34 חשודים בגין הפרות סדר. בין העצורים גם חשודים שנתפסו ביידוי אבנים בשעת מעשה. 

במהלך המחאה מפרי הסדר חסמו צירים, הבעירו פחים, תקפו שוטרים, יידו אבנים וחפצים לעברם וגרמו נזקים לרכבים. במהלך הפיזור באזור רחוב וואן פאסן גרמו המוחים נזקים לשישה רכבים וטרקטור של תושבים מקומיים,  וכן ניפצו שמשות של מרפאת קופת חולים. שני שוטרים שנפצעו פונו לקבלת טיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות הגיבו בהתאם תוך שהדפו אותם חזרה לצידי הדרך. במהלך ביצוע מעצר של חשוד על ידי בלשים, החלו מספר מפגינים לנסות ולסכל את מעצרו של חברם תוך שהיכו קלות את אחד הבלשים ונמלטו. מעצרו של החשוד הושלם והוא נלקח מהמקום. בשלב זה עזבו המפגינים את המקום ועברו אל צומת בר אילן שם החלו בחסימת צירי התנועה. כוחות משטרה במקום.

השוטר שנפגע מאבן במהלך המחאה (צילום: דוברות המשטרה)
השוטר שנפגע מאבן במהלך המחאה (צילום: דוברות המשטרה)


לאחר מותו התקיימו במהלך הימים האחרונים מספר הפגנות אלימות במהלכן נעצרו עשרות משתתפים, שתקפו שוטרים

כזכור, אהוביה סנדק מצא את מותו לאחר מרדף משטרתי אחרי רכב שבו נסעו נערי גבעות, לאחר שהרכב שלהם התהפך. ארבעה צעירים נוספים נפגעו באורח קל עד בינוני וצוות מד"א שהעניק להם טיפול רפואי ראשוני בזירה פינה אותם להמשך קבלת טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים. 

ניידת המשטרה שניזוקה במחאה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת המשטרה שניזוקה במחאה (צילום: דוברות המשטרה)