83 ימים לבחירות ומפת המנדטים ממשיכה להשתנות מדי יום בהתאם להכרזות על הקמת מפלגות חדשות. היום (רביעי). לפי סקרי החדשות, ראש הממשלה נתניהו ומפלגת הליכוד ממשיכים לעמוד בפסגה כשמספר המנדטים שלהם נע בין 29-28 מנדטים. אחריהם נמצאת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער אך בפער ניכר. מפלגת הישראלים בראשתו של רון חולדאי, שלראשונה נכללת בסקרים, עומדת על כ-9-8 מנדטים.

סקר חדשות 13 מציב את הליכוד עם 29 מנדטים, בעוד תקווה חדשה של גדעון סער עם 17. במקום השלישי ניצבת ימינה בראשותו של נפתלי בנט עם 12 ומיד אחרי ימינה, יש עתיד-תל''מ עם 11. המשותפת היא האחרונה לקבל מספר דו ספרתי של מנדטים עם 10. המפלגות החרדיות, ש''ס ויהדות התורה, מקבלות שמונה מנדטים כל אחת, ישראל ביתנו עם שישה מנדטים וכחול לבן ומרצ עם חמש כל אחת. מפת הגושים לפי סקר 13 וקמיל פוקס מראה כי לראשונה יש היתכנות לממשלה ללא נתניהו, כאשר הגוש להחלפתו עומד על 63 מנדטים, גוש נתניהו עם 45 וימינה עומדת בין לבין עם 12.

סקר חדשות 12 גם הוא ממשיך את המגמה, כאשר נתניהו והליכוד בראש עם 28 מנדטים ותקווה חדשה שוב גורפת 17 מנדטים. השינוי מגיע במקום השלישי, שם מתייצבת יש עתיד-תל''ם עם 13, לעומת ימינה עם 12 מנדטים. המשותפת עולה במנדט אחד לעומת חדשות 13, ומתייצבת על 11. המפלגות החרדיות שוב גורפות כל אחת שמונה מנדטים, ובניגוד לחדשות 13, גם מפלגתו של חולדאי, הישראלים, מתייצבת על שמונה מנדטים. ישראל ביתנו עם שישה מנדטים, מרצ עם חמישה וכחול לבן היא האחרונה לעבור את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים בלבד.

מפת הגושים של חדשות 12, מראה אף היא את אותה המגמה כאשר לגוש שנגד נתניהו יש היתכנות לממשלה עם 64 מנדטים לעומת 44 בעד נתניהו. ימינה שוב לא מתייצבת באף גוש ועומדת לבדה עם 12.

גם בסקר שערכו במהדורת כאן11, הליכוד מתייצב בראש עם 28 מנדטים. תקווה חדשה עולה במנדט לעומת הסקרים החדשים עם 18 מנדטים וימינה עולה ל-14 מנדטים. יש עתיד- תל''ם עם 13 מנדטים והמשותפת שוב עם 11 מנדטים כמו בסקר חדשות 12. הישראלים בראשותו של רון חולדאי מקבלת שוב שמונה מנדטים, כמו גם ש''ס, בעוד יהדות התורה יורדת לשבעה מנדטים בלבד. ישראל ביתנו נחלשת אף היא ויורדת לחמישה מנדטים בסקר כאן11, בעוד במרצ וכחול לבן שתיהן עם ארבעה מנדטים.

מפת הגושים לפי סקר כאן11 מראה שוב את היתכנות הממשלה ללא נתניהו והחרדים, כאשר לגוש שנגד נתניהו יש 63 מנדטים, לעומת נתניהו והחרדים עם 43 מנדטים בלבד. ימינה כאמור, עם 14 עומדת לבדה ולא משוייכת לאף גוש בשלב זה.