המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע כנגד תושבת באר שבע בת 18 ובן זוגה בן 37 החשודים בהתעללות בבתה הפעוטה. השניים נעצרו לפני כשלושה שבועות לאחר תלונה שהגיעה מבית החולים סורוקה, בעקבות אשפוזה של הפעוטה בת ה-10 חודשים. בנוסף, מעצרם של שני החשודים האורך בחמישה ימים עד ליום שני. בפרק הזמן הזה, מתכננת הפרקליטות להגיש את כתב האישום המלא נגד השניים.

עו''ד נס בר נתן, המייצג את החשוד, ציין לאחר הגשת הצהרת התובע כי "מרשי מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו ומבקש פעם אחר פעם לעבור בדיקת פוליגרף. אין בינינו לבין המשטרה מחלוקת כי על הפעוטה נמצאו סימני חבלה או נפילה. המחלוקת המרכזית היא מי בעצם גרם לאותה חבלה, זאת בשעה שגם המשטרה אינה קובעת בוודאות ונחרצות כי אכן מרשי הוא זה שביצע את המעשים המיוחסים לו"

עו''ד בר נתן המשיך ואמר: "ההסתמכות על עדות של ילדיו, לפיה הוא הכה אותם בעבר, אינה יכולה לשמש כראיה בפרשה זו. אני סבור כי מוקדם מדי לתלות אותו בכיכר העיר, וכי יש להמתין לבהירותם של הדברים. בכל מקרה, כיוון שחומר הראיות אינו מונח בפנינו בשלב הזה נמתין להגשת כתב האישום, נלמד את החומר המצורף אליו, ונגיב בהתאם".

כזכור, ב-9 בדצמבר נעצרו האם (בת 18 מבאר שבע) והאב (בן 21 מנתניה) של התינוקת, כאשר בהמשך הוא שוחרר. יממה לאחר מכן עצרה המשטרה גם את בן זוגה של האם, בן 37, בחשד למעורבות בהתעללות. 

במהלך החקירה עלה חשד כי מדובר בשורת מעשי התעללות ממושכים כלפי התינוקת וללא כל הסבר המניח את הדעת. בנוסף, נפתחה כנגד החשוד חקירה בחשד להתעללות וגרימת חבלה בילדיו הביולוגים.