השדר אליקו מרדיו לב המדינה הכחיש היום (חמישי) בשיחה עם מעריב את טענות המשטרה והחברה לביטחון בראשון לציון על מסיבה, לכאורה, שקיים באולמי "מפלים" בראשון לציון. השדר מציין כי בניגוד לטענות, הוא בסך הכל העתיק את אולפן הרדיו שלו לאולם על מנת לאפשר מרחב לנגנים בשעת הופעת אומן לרווחת הציבור. 

"ראשית, מדובר בפרטים שקריים לחלוטין שכן לא קיימתי שום מסיבה במקום אלא כל מה שהיה, התקיים עם אישורים במסגרת החוק כשידור רדיו בלבד", הוא מסביר. "בסך הכל העתקתי את אולפן הרדיו שלי לאותו אולם, על מנת לאפשר לנגנים מרחק הולם, שאת זה אני לא יכול לקיים באולפן קטן".

"ניתן לראות בדף הפייסבוק שלי שהעליתי סרטון המוכיח, כי בזמן שהשוטרים היו במקום עם מקרופונים פתוחים ומצלמות פועלות, נכחו במקום 14 אנשי צוות בלבד באולם ששטחו 2,000 מ"ר. מדובר בשידור רדיו עם הופעת אומן ששודרה בחי, על מנת לתת שירות ראוי לציבור במיוחד בימים אלו של דכדוך וסגר. בשום אופן אני לא 'משתין מהמקפצה' ולא פועל בניגוד לחוק ואף פעם לא נהגתי כך", הבהיר.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אם האיש סובר שהדוחות לא היו במקום, הוא מוזמן להגיש ערעור או לחילופין לבקש להישפט. אנחנו כמשטרה לא מתכוונים לנהל איתו ויכוח ובוודאי שלא באמצעות התקשורת. בכל מקרה שוטרים שהגיעו למקום זיהו אולם כשהוא ערוך עם בקבוקי אלכוהול ואנשים שלא מתגוררים באזור, ומכאן שהם קיבלו דוחות על סך 500 ש"ח, בגלל הסגר והמרחק ממקום המגורים שלהם. מבחינתנו מדובר באירוע על כל המשתמע מכך".