אייל ברקוביץ׳ הגיש תביעה בסך 142 אלף שקל לביהמ״ש השלום בת״א נגד מגיש הרדיו נועם פתחי, בעקבות פרסומים נגדו בטוויטר שפרסם פתחי, ועולים, לטענת ברקוביץ', לכדי לשון הרע. ברקוביץ׳, באמצעות פרקליטו יהונתן רווח, טוען כי פתחי ידע לכאורה את השלכות מעשיו ופעל בכוונת מכוון, לכאורה, בפרסומים בשביל לפגוע בשמו של שחקן העבר.

מירי רגב מתעמתת עם ברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)

בכתב התביעה נכתב: "אם לא די בפרסום הראשון, הנתבע המשיך באובססיביות בלתי מוסברת לפרסם פרסומים הפוגעים בשמו הטוב של התובע, פרסומים ציניים ומכוערים שנעשו באופן בלתי הוגן, במגמתיות ובמטרה לפגוע בכוונה תחילה בתובע״. עוד הוסיף עו"ד רווח כי: "הנתבע רמס בצורה אנושה את שמו של התובע".

בכתב התביעה אף הובלט פרסום עם מילים שונות נגד ברקוביץ' שבסופם כותב פתחי: "הלוואי שיתבע אותי".

לאחר פרסום התביעה כתב פתחי בטוויטר: "אייל ברקוביץ אמר שהוא תובע אותי על 100,000 שקל, קיבלתי כרגע ידיעה שהוא תובע בסוף על 142 אלף שקל. אז מה, הוא גילה שהעורך דין עולה איזה 42,000 שקל?". מוקדם יותר צייץ בתגובה: "פתחי בתגובה: אה וואוו זה עדיין קורה?".

מפתחי נמסר בתגובה: "ציוץ שנרשם שלוש שניות והתנצלות הפך למה שכולם רואים עכשיו".

בתחילת החודש ניצח ברקוביץ' בקרב משפטי את חבר הכנסת עיסוואי פריג', שהגיש נגדו תביעה לאחר שטענתו ללשון הרע כלפי ברקוביץ', במסגרת דברים שאמר נגדו בתוכנית אופירה וברקו. בית המשפט פסק לטובת ברקוביץ', ופסק כי חבר הכנסת ישלם למגיש והכדורגלן לשעבר הוצאות משפט.