סילבסטר בבית האח, נובי-פעמיים-כי-גוד, פרידה כפולה, נפרדים משנה מזעזעת ומדיירת משעממת. קארין או שולה? דוגמנית מול עבריינית, זו עונה מוזרה, הדחות לא צפויות, אח גדול שמאבד שליטה, משקיע חצי מיליון שקל בשולה ומאבד אמון בהחלטת הצופים, הפתרון? רמי ורד יחרוץ גורלות בחדר הדילמות. אפשר שהבחירות הבאות לכנסת יראו ככה? האח שבוחר לא לבחור, ממשיכים.

גל גברעם ותום חיימוב מתנשקים (מתוך "האח הגדול", באדיבות רשת 13)

חוזרים לכוורת, הדבורים מתעוררות לעוד יום דבש, ליתר דיוק, לעוד יום עוקץ. מקהלה של תלונות מהדהדת בין קירות הכוורת, "כואב לי הגוף, כואב לי כל הביצים במקרר", רק אצל אינסטגל הכל לייקים וזהב. תום שם לצידה, הוא מזמן הפך לעוקב מספר אחת שלה. היא אולי צעירה ממנו בעשור או יותר, אך הוא מעריץ את החוכמה והבגרות שלה. זה עולם של נשים, אולי גם הגיע הזמן להחליף את האח באחות, אפילו מישהי קשוחה כמו רותי ברודו, גילה אלגמור או סופר נני, רכות וקשיחות, מלכה שגם מלקה. 

הדיירים ממשיכים במחנה העבודה, דרור מורח לק ומורח את הזמן, יש לו משימה סודית להיות עצלן וזה תפור עליו, כמו השמלה של מירי רגב. בחזרה למלכה אחרת, אינסטגל בוחרת להעניק לימית תמונה של ילדיה במקום מיקסר. עם כל הכבוד למשפחה ולדיירים שנמצאים שם כמעט חודש, זו דילמה משעממת, דרמה בגודל של התמונה שימית קיבלה. לא ברור מה עובר על האח, בדרך כלל זורק כספים לכל עבר, בונה כוורת ענקית, תחפושות, קרניזים, אך כשזה מגיע לתמונה אישית, מדפיס בשקל ואפילו לא משקיע במסגרת.

דרור מתגלה כשחקן מדהים ובזכותו דיירי הבית יהנו מתקציב מותרות, הוא הופך לפייבוריט של העונה, המלכה האמיתית של הבית, מצחיקה, חמה ואכפתית. קארין זוכה בתואר הדבורה החרוצה, מגיע לה קרדיט (גם לדרור שנתן לה עצות מדהימות, אך קארין הקשיבה, כולה אוזן ושפתיים), היא עבדה קשה והצליחה לשכנע את גל, אז קחי, מלכת היופי בדימוס, נפל לך הכתר. 

ממשיכים בלערב משפחה, יהודה בחדר האח, נלחם בדמעות, צופה במסר קצר מאימו, מי שרגע ירק אולי פספס. יהודה פוצח במונולוג על אימו, כיצד היה מוציא עליה את הכעסים, מגיע לקיצון של עצבים, ושם, בתחתית, היא הייתה אומרת לו מילה טובה, מנסה לנחם ולהרגיע. לדעתו, זו הסיבה שהוא נמשך לעצבים ולרגעי קיצון, הרי רק שם הוא קיבל אהבה. אך בדומה לעלות המסר, זו פסיכולוגיה בשקל, עדיף לקחת חלק מסכום הזכייה באמזונס ולהשקיעו בטיפול אמיתי.

כאמור, רמי עונה לטלפון וחורץ גורלות. קארין, בשמלה שהיא עיצבה, שולה, בשמלה שהיא מעלה. רמי בוחר להיפרד משולה, נגוז חלומה להשיג את כל התקציב מהאח, מה שלא יהיה, המשפחה שלה כבר שילמה. היא רצה לעבר המדרגות, "הכל בסדר מאמא", היא נפרדת מכל ילדיה בלי רגש. שלום לך שולה, השארת מאחורייך חצר מלאה בפרחים צבועים, אך הם מחווירים מול הצביעות שלך. ובטון קליל, היית הסבתא המביכה של הבית, מלאה בכוונות טובות וסיפורים רעים מהכלא, תהני בסגר מאמא.