ירון חדד עשה את כל המסלול בדרך להצלחה: כיליד ראשון לציון הוא נולד למשפחה מוזיקלית ואת שירותו הצבאי עשה בלהקת פיקוד דרום. בהמשך השתתף במופע המצליח "ברנשים וחלומות" (1981) והצטרף ללהקת "קסם", הזכורה בעיקר בשל השתתפויותיה בשלושה קדמי אירוויזיון בין השנים 1982-1985 ולהיטה "האגדה על בל".

לאורך שנות ה-80  התפרנס בעיקר כשחקן-זמר והשתתף בהצגות שונות כ”אל תרדו ממני, ‘סוויני טוד’ ו’עלובי החיים’ וכן הופיע בחו”ל. לאחר מפגש עם חברת ההפקות של האחים "בן מוש" הוא יצר קשר עם יוני רועה והחל לעבוד עמו על אלבום בכורה. 

תוך כדי העבודה על האלבום, שלחו השניים את השיר "זודיאק" לוועדת קדם האירוויזיון שקיבלה את השיר לתחרות. מהרגע בו חדד ביצע את השיר הוא סומן כפייבוריט לזכות אך למרות הציפיות הגיע בתחרות רק למקום השמיני. אמנם הוא לא ייצג אותנו באירוויזיון אבל השיר עצמו הפך ללהיט רדיו ענק וחדד היה לכוכב. באותה שנה הוציא את אלבום הבכורה שהיה אמור למנף את ההצלחה אך נחל כישלון צורם והוביל את חדד למקום בו התחיל – תיאטרון.

לאחר שהשתתף בהצגות ילדים, החליט בשנת 2000 לפרוש מעולם הבידור. בשני העשורים האחרונים פתח עסק כושל לפלאפל שאחרי סגירתו החליט לבלות את מרבית זמנו בטיפול וגידול בנותיו כשאחת מהן רקדנית היוצאת לתחרויות בינלאומיות. הפעמים הבודדות בהן הוא מבליח הן כשמועד האירוויזיון מתקרב ומזכירים אותו בהקשר לקדמים.