פררו, יצרנית קינדר, פיתחה יחד עם מומחים מאוניברסיטת אוקספורד אפליקציה בשם אפליידו (Applaydu) המיועדת לכל המשפחה. מדובר בסביבה משחקית אינטראקטיבית ולימודית, בעברית, המעודדת זמן איכות בין הילדים להורים. בין המשחקים בהם אפשר לשחק באפליקציה, ניתן למצוא מירוץ מכוניות, משחק זיכרון, זיהוי מדינות, פאזלים ועוד. כל משחק מתאים לפיתוח יכולות הילד בקריאה, חשבון, חשיבה יצירתית ופיתוח דמיון - כולם בדרגות קושי משתנות. בכדי שגם ילדי ישראל יוכלו ליהנות ממנה, תורגמה האפליקציה כולה לעברית.

הרעיון שמאחורי שיתוף הפעולה עם מומחי האוניבריסטה, הוא לייצר חוויה של לימודים תוך כדי משחק, שכן המשחקים חושפים את הילדים לאתגרים של קריאה, כתיבה, מתמטיקה, חשבון, קישורים מוטוריים, זיכרון, ריכוז, ארגון וחשיבה יוצרת – ברמות קושי שונות ומשתנות. בפיתוח העולם של אפליידו (Applaydu) הושקעה מחשבה רבה ביצירת סיפורים ברורים, שילדים יכולים לעקוב אחריהם בקלות ולהזדהות איתם. כך גם הדמויות פותחו באופן שיסייעו לילדים להזדהות איתן ולהתחבר אליהן. כל זה תוך שמירה על אוצר מילים המתאים לגילם של הילדים.

האפליקציה, אפשר פותחה במיוחד עבור ילדים בגילאי 4-9, בעלת אישורים של האיחוד האירופי כבטוחה לילדים, היא אינה אוספת מידע או סטטיסטיקות על המשתמשים, אינה שולחת אימיילים ואין חובה לרכוש מוצרים על מנת ליהנות ממנה. בכדי להבטיח סביבה בטוחה המתאימה לילדים, Applaydu אינה מכילה פרסומות וללא צורך ברכישות בתוך האפליקציה. בנוסף לכך, שם המותג קינדר, או יתר מוצרי החברה אינם מוזכרים באפליקציה, והיא אינה מעודדת איסוף צעצועים או רכישת מוצרים, ובכדי להקפיד עוד יותר, אין שימוש במילה "הפתעה" בתוך האפליקציה. 

כמו כן, אפליידו מאפשרת בקרה ושליטה של ההורים, אשר יכולים לקבל דוחות שימוש של הילדים באפליקציה, הכוללים את משך זמן השימוש בה, פירוט המשחקים בהם שיחקו הילדים, האם הם צריכים סיוע ואף להתאים את רמת הקושי לגילם. בנוסף, בכדי לעודד זמן איכות בין הילדים להורים, מציעה האפליקציה אפשרות למשחק משותף. במהלך המשחקים, מופיע אייקון הורים - לחיצה עליו מעלה שאלות מנחות לשיחה משותפת אודות ההתרחשות שעל המסך. באמצעות שיחה זו, מעודדים ההורים את הילדים לתאר את החוויה שעברו. בכך מאפשרת האפליקציה לא רק זמן משחק, אלא גם זמן איכות ושיפור כישורים

להורדת האפליקציה דרך  Google Play לחצו כאן

להורדת האפליקציה דרך App Store לחצו כאן