מעשה בזוג דיירים שלא ממש זכרו זה את השם של זו ואימצו כפתרון את הכינוי "חיים שלי", אשר לאחר 48 שעות בו היו תקועים בחדר אחד – התווכחו למשך שלוש דקות. על המעשייה המרתקת הזו בחרו בהפקת "האח הגדול" לבסס את הפרומואים לקראת פרק מוצ"ש הידוע כעסיסי ביותר, עד כמה שניתן בעונה ההזויה הזו, על אף שבפועל – קרו אירועים מעניינים הרבה יותר.

אין בעיה להגזים, אין בעיה גם להפריז לשם יצירת מתח וסקרנות – אבל כשהפרומואים רצופים בהבטחות, נוצרת בסוף תחושת ייאוש שבסופו של דבר מובילה לכך ש"האח הגדול" מפסידה למתחרה שלה כמעט בכל ערב. ולראייה: הפרומואים בישרו על ריב בין הזוג המאושר – ובפועל הוויכוח שלי עם ביטוח לאומי מעמיק יותר מזה, מספרים על מסיבת סילבסטר שיצאה משליטה אך צפינו רק ב-40 שניות מתוכה והשיא – עוד לא שכחתי שבשבוע שעבר הבטיחו לנו שני ערבי הדחה ולבסוף קיבלנו רק אחד ללא שום הסבר. עזבו את האכזבה מזה, אבל ציפיתי להיפרד באותו שבוע גם מקארין וגם משולה – זו האכזבה האמתית.

צילום מסך
צילום מסך

אבל בסדר, יש גם יתרונות. אחד מהם, הוא שהשכילו בהפקה להבין שאפשר ליצור פרק בלי שיהודה או שנציג אחר ממשפחת יצחקוב ישתתפו – ולהפנות את הזרקור סוף סוף לדיירים אחרים, והפעם – לשלישייה המוזרה בהיסטוריה: לינור, רונית ורמי. 

אמנם כרונולוגיה היא אוברייטד בעונה הזו ולכן אין לי מושג איזה אירוע קדם למה – אבל הפרק צפינו בהשתלשלות אירועים שחשפה צדדים חדשים ומפתיעים בכל אחד מהם וסוף סוף, אחרי כמעט חודש, הצלחנו להכיר אותם קצת מעבר לרגעים בהם הם חולפים מאחורי יהודה, קארין או ג'וזי.

ברמי לדוגמה, גילינו לראשונה צד קצת פחות מקסים – כזה שמרשה לעצמו לזלזל ולדבר בבוטות בפנים ומאחורי הגב של הדיירים. נכון, ברוב המקרים הוא צודק בכעסו (האבחנה שאילון משקיע 100% מיומו בשביל לצאת 'גבר' היא מדויקת להחריד) אבל צורת הביטוי שלו לא באמת תקינה ומקובלת, וסביר להניח שכל דייר אחר שהיה מגיב באותה צורה היה מקבל אזהרה. 

צילום: צילום מסך
צילום: צילום מסך

עם רונית לעומת זאת, רמת ההסכמה שלי נמוכה בפער. בהתחלה היא לא מסייעת בשום מטלת בית, אחר כך היא צורחת באופן לא מידתי על שולה וימית ועכשיו פתאום היא מתחילה לסכסך ולהתסיס. ההערה הקטנה שהיא זרקה לרמי הציתה את הבית והיא יושבת בצד מבלי להתערב בזמן שכולם זועמים זה על זה, ואם לא די בכך – היא פוגעת בחברתה הטובה והיחידה, לינור, כשמטיחה בה את עניין הרומן עם רמי – מה שלטענתה לא היה ולא נברא.

צילום: צילום מסך
צילום: צילום מסך

ואם בלינור עסקינן, האם כולם מסכימים שמדובר בתגלית העונה? היא נכנסה על תקן 'מכורה למין ותו לא' והיא מתגלה כדיירת מעניינת, ורסטילית, חברותית ואהובה על כולם ללא יוצא מן הכלל. היא חלק בלתי נפרד מקליקת המבוגרים בבית ובמקביל מרגישה מספיק בנוח עם הצעירים, היא רגישה, חברה טובה ואם תמשיך ככה – ייתכן מאוד שהיא תמצא את עצמה בחמישיית הגמר.

אגב, הייתי מדברת על פרשיית הסתרת האוכל אבל באמת שאני מעדיפה לבזבז זמן על לצפות באילון ישן בערוץ 26 לפני שאעשה את זה, אז בקצרה: זה לא חברי, כולם מבינים את זה וזה יתגלה וייפסק מאוד מהר. סה טו. מכל הדיבורים על האוכל, נהייתי רעבה – וזה כבר הרבה יותר מעניין. ניפגש בשקר הבא, בתאבון.