אחרי 15 שנות נישואין, האישה גילתה כי בעלה בגד בה לאורך זמן, אך אחרי ריב סוער והרבה בלאגן, התברר כי זהו הדבר הטוב ביותר שקרה לחיי הנישואין של השניים. אדז'ה צ'יווקו בת ה-40, סיפרה כי היא ובעלה, ג'וזף, הכירו כבר בשנת 2001, ואחרי ארבע שנות זוגיות, השניים החליטו להתחתן והקימו משפחה חמה ואוהבת.

הזוג, ג'וזף ואדז'ה (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג, ג'וזף ואדז'ה (צילום: רשתות חברתיות)

כאשר ג'ושוע, בנם הקטן נולד, מערכת היחסים בין השניים החלה להתדרדר והם התרחקו אחד מהשני. לדבריה, חיי המין הופחתו, הם היו רבים יותר והאווירה ביניהם הייתה מתוחה. לאורך תקופה ארוכה, צ'יווקו הבחינה כי בעלה נמצא פחות בבית ומסתיר ממנה דברים. "כשג'וזף היה דבוק לטלפון שלו ידעתי שמשהו קורה. אך החלטתי לתת לו את היתרון של הספק וחיכיתי עד שתהיה לי הוכחה לכך שהוא בוגד בי", סיפרה צ'יווקו.

הבעל גילה שאשתו בגדה בו עם אחיו הקטן, רוצים לדעת איך? כנסו וגלו

יום אחד, במהלך חד המולד של שנת 2009, האישה הבחינה בהודעה חריגה שטלפון של בעלה, שהפלילה אותו והוכיחה את הרומן שהסתיר ממנה במשך השנים. מבלי לחשוב פעמיים, צ'יווקו התקשרה אל מספר הטלפון שהופיע על המסך והחלה לצעוק על האישה מבעד לטלפון: "נכנסת למשפחה שלי! הרסת את כל מה שהיה לי!", כך סיפרה צ'יווקו לאתר החדשות Daily Mirror. 

הזוג, ג'וזף ואדז'ה (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג, ג'וזף ואדז'ה (צילום: רשתות חברתיות)

לדבריה, לאחר שהיא ניתקה, היא התעמתה עם בעלה, שכן הוא זה שהפר את הנדרים ביניהם ולא האישה. "היה בינינו ריב קשה והורתי לו לעזוב את הבית. כל אותו החג הייתה עצובה, בטוחה שחיי הנישואין שלי הסתיימו", סיפרה צ'יווקו. אחרי תקופה לא פשוטה, השניים חזרו לקשר מינימלי על מנת לשמור על הקשר של האב עם הילדים המשותפים שלהם.

יום אחד, האישה קיבלה טלפון מיועץ, אליו פנה בעלה במטרה לנסות לגשר על הפער. למחרת, ג'וזף ביקש לפגוש את אשתו והוריה והתנצל על כל מה שעשה, ואף אמר שהוא יעשה כל מה שיידרש על מנת לבנות מחדש את חיי הנישואין שלהם. לבסוף, האישה החליטה לנסות לתת לו הזדמנות, אלא שהפעם, השניים החליטו לבנות את מערכת היחסים ביניהם מההתחלה, והם אפילו חתמו על חוזה נישואין חדש. 

לדבריה של צ'יווקו, זו הייתה עבודה קשה על השבת האמון ביניהם, אך אחרי שנה, הקשר בין השניים רק התחזק והם אף הביאו לעולם ילד נוסף. "איננו רואים את מערכת היחסים בנינו כמובנת מאליה יותר. אנחנו מתחזקים את הקשר שלנו ויוצאים לדייטים ומדברים בקביעות על האהבה והחיים המשותפים שלנו", סיפרה האישה והוסיפה: "אני אסירת תודה שהבגידה קרתה, זו הייתה אפשרות להתחיל מחדש ועכשיו הנישואים שלנו אפילו טובים יותר ממה שהיו".