ויליאם הרגרוב, שחי באורגון, ארה"ב, הכיר דרך הרשתות החברתיות בחורה בשם אנה אפקין, שהתגוררה במוסקבה, רוסיה, באותם הימים. על אף המרחק העצום בין השניים, הם התאהבו אחד בשנייה דרך הרשת, מבלי שנפגשו מעולם. ההיכרות בין בני הזוג החלה כבר בשנת 2016, אחרי שאפקין נפרדה מבן זוגה הקודם וחיפשה אהבה חדשה, כאשר לדבריה, הרגרוב היה נראה כבחור המושלם בשבילה. צפו בדיווח של 48Hours:

אחרי תקופה ארוכה בה השניים היו בקשר, הרגרוב הציעה לה להגיע אליו על מנת שיוכלו לתת סיכוי לאהבה שלהם. בקוצר רוח, אפקין חיכתה למפגש עם החבר הוירטואלי שלה, מבלי לדעת את הסוד הענק שהוא הסתיר ממנה. באותו הזמן, בחורה בשם מישל צ'אבס, שהייתה נשואה עם שני ילדים, הכירה את ויליאם בזמן שמערכת היחסים שלה התדרדרה, ולאט התפתח בין השניים רומן. אך ככל הנראה, כיוון שהרגרוב רצה שצ'אבס תיפרד מבעלה, והוא לא עשה זאת, הוא ניהל את הקשר עם אפקין מאחורי גבה. 

אנה אפקין, הנרצחת (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אנה אפקין, הנרצחת (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כאשר שאפקין הגיעה לארה"ב, הרגרוב אירח אותה בביתה של המאהבת שלו, שבדיוק באותו הזמן לא הייתה בביתה. במהלך השהות של אפקין, הגבר החליט להציע לה נישואין, עם טבעת מעוטרת באבנים ירוקות, שלדבריו הייתה שייכת לסבתו. כאשר המאורסת הטרייה שיתפה ברשתות החברתיות את הצעת הנישואין והטבעת שקיבלה, צ'אבס נתקלה בתמונה והבינה – זו הייתה טבעת הנישואין שלה. 

מישל צ'אבס, המאהבת  (צילום: צילום מסך יוטיוב)
מישל צ'אבס, המאהבת (צילום: צילום מסך יוטיוב)

מספר חודשים לאחר מכן, אפקין שבה לארה"ב יחד עם שמלת כלה, כשהיא מוכנה להינשא לבחיר ליבה, על אף ההתנגדות של בני משפחתה.לאורך כל אותו הזמן, הקשר הסודי בין הרגרוב לצ'אבס המשיך להתנהל מתחת לאפם של בני הזוג שלהם. כאשר הגיע יום החתונה, הרגרוב פשוט לא הגיע, ובאותו הזמן הוא בילה עם המאהבת שלו, שכבר נפרדה מבעלה עבורו והציבה בפניו אולטימטום – היא או אפקין. 

גופתה של אפקין מוטלת ביער (צילום: צילום מסך יוטיוב)
גופתה של אפקין מוטלת ביער (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כמובן שהרגרוב בחר במאהבת שלו צ'אבס, והוא נפרד מאפקין, שנסעה מרוסיה לארה"ב על מנת להינשא לו. למחרת, עובר אורח הבחין בגופה שהייתה מוטלת באמצע יער, לאחר שנורתה בראשה. גופתה של אפקין הושלכה ללא כל ניסיון להסתיר אותה, בתוך קרחת יער שהייתה מלאה בפסולת. בין כל האשפה, המשטרה מצאה קבלה מביקור ברשת המזון המהיר KFC, עליה היה כתוב השם "קווין תומאס". אחרי שהמשטרה חקרה את תומאס, התברר כי הוא היה באותו הזמן עם הרגרוב. 

הקבלה שנמצאה באמצע היער  (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הקבלה שנמצאה באמצע היער (צילום: צילום מסך יוטיוב)

במהלך החקירה, התברר כי וויליאם גם השאיל את רובה הציד של חברו בטענה כי הוא "רוצה לשחרר קצת קיטור". רובה הציד נמצא במכוניתו של הרגרוב, כאשר טביעות האצבעות העידו כי הוא הרוצח. הרגרוב ניסה לגמד את היחסים שהיו לו עם אפקין, אך הודעות הטקסט ביניהם הפריכו את טענותיו. לבסוף, וויליאם נמצא אשם ברצח, גניבת זהות ובגניבת כסף מהחשבון של אפקין המנוחה.