עורכת הדין מיכל דיאמנט, נכדתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר ז''ל, הודיעה כי היא מצטרפת למפלגתו החדשה של גדעון סער, "תקווה חדשה". היום (שני) שוחחה דיאמנט עם גדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, והגיבה על המילים שכתבה נגדה שרת התחבורה מירי רגב (''סבך היה מתהפך בקברו''). בנוסף, דיאמנט שיתפה מדוע לדעתה הגיעה השעה להחליף את רה''מ בנימין נתניהו.  

נכנסת לפוליטיקה וכבר שרת התחבורה מירי רגב נכנסת בך ב-200 קמ''ש.
"נכון וגם הגבתי לה, אז אין עוד מה להוסיף. חבל שהיא יורדת לפסים אישיים ברמה מאוד מאוד נמוכה. כתבתי את התגובה שלי וזה ממצא את עצמו".

עו"ד מיכל דיאמנט מצטרפת למפלגתו של גדעון סער. צילום: קמפיין תקווה חדשה

גדלת בבית ליכודי ובכל זאת עברת ל"תקווה חדשה" שהיא בעצם מפלגת אווירה.
"ממש לא, גדעון סער שעומד בראש המפלגה, הוא אדם עם ערכים ועקרונות מאוד ברורים, זה לא אדם שמזגזג, כך גם כל האנשים שנמצאים במפלגה".

אבל המסר הגדול הוא רק לא ביבי, אני לא אשב עם נתניהו.
"המסר העיקרי שלנו הוא שהגיע הזמן שתהייה ממשלה שתביא לנו יציבות, אחדות וסוף סוף ליישב את המערכת הפוליטית. שתביא לנו יושרה ואינטגריטי שכל כך חסרים כאן, שתפסיק את הפילוג הנוראי שמפורר אותנו. אלו המסרים של תקווה חדשה .על מנת לבצע את המטרות האלו צריך להחליף את ביבי זה נכון".

בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ספרי לנו על עצמך? מעבר לזה שאת נכדתו של יצחק שמיר ז"ל מה את מביאה מעבר לכך?
"אני בת 38 גרה בתל אביב ועוסקת בעריכת דין, ניהלתי תיקים גדולים, בעיקר כלכליים, אני מפרסמת מאמרים. אני מרגישה שלא נותרה ברירה, אני מאוכזבת מהדברים שקרו כאן בשנתיים האחרונות. זאת ממשלה שלא מצליחה לאחד את העם, אין כאן יציבות פוליטית, אין תקציב משיקולים פוליטיים, אין ברירה חייבים לייצר אלטרנטיבה ויש דמות מנהיגותית וסמכותית שיכולה להוות אלטרנטיבה אחרת, אני מאוד מאמינה בגדעון סער".

היית שנים בליכוד מה עשית שם?
"הייתי פקודה בליכוד כעשר שנים, הכרתי מבפנים את המערכת. הפסדתי בפריימריז לרשימה,  שם כל פקוד ליכוד יכול להתמודד, והצבעתי לליכוד".

את צריכה לפתח עור של פיל, מה שמירי רגב זרקה לך אתמול זאת רק ההתחלה.
"כן היא עשתה לי סיפתח".

 הופתעת?
"לא ציפיתי ולא היה נעים, אבל זה חלק מזה לצערי זה השיח ששולט עכשיו במדינה, משפחתי מפרגנת ועומדת מאחורי".

יכול להיות שאת נותנת את ידייך בהפלת שלטון ליכוד?
"אני נותנת את ידי לממשלה ברשותו של גדעון סער. העקרונות שלו דומים לשלי, הוא יכול לאחד תחתיו מפלגות רבות. יש הרבה רפורמות שהמפלגה מתכוונת לעשות. לתקווה חדשה יש את כל הפתרונות".

האם אין מילה טובה לנתניהו?
 "יש הרבה מילים טובות לנתניהו. הוא הביא את ישראל להישגים, לצערי כרגע הוא כבר לא מייצר את מה שצריך, אין יציבות כאן, אין אחדות ולצערי הרבה בגללו. אני חושבת שאין ברירה וחייבים להחליף את השלטון. חייבים לתת לגדעון סער שיקים ממשלה יציבה שתביא לאחדות העם".