ילדה בת 12, שחיה עם בני משפחתה בניו יורק, התעוררה, בשבוע שעבר, במהלך הלילה ומצאה בחדר השינה שלה גבר עירום שעמד והסתכל עליה. על פי הדיווח באתר החדשות New York Post, הצעירה התמודדה ללא פחד מול הפורץ התמהוני והצליחה בכוחות עצמה להבריח אותו מביתה. 

סרחיו אליזי, הפורץ העירום (צילום: Ellenville police)
סרחיו אליזי, הפורץ העירום (צילום: Ellenville police)

על פי הדיווח ממשטרת אלנוויל המקומית, הילדה האמיצה סיפרה כי היא התעוררה בסביבות השעה 02:45 אחרי ערב חג המולד, והבחינה בגבר עירום לחלוטין. ככל הנראה, הפולש הגיח אל חדרה דרך החלון הקדמי של ביתם, ומשם הוא התקדם רגלית בתוך הבית עד לחדרה האחורי, שם ישנו ילד וילדה בני 12. כאשר הילדה פקחה את עיניה וראתה את הבחור, היא החלה לצעוק עליו שילך, ולמרבה הפלא – זה עבד.

הצעקות של הצעירה העירו גם את אחיה ואת אמה, שישנה בחדר הסמוך, ונחלצה לעזרת ילדיה. האם מיהרה אל המטבח, תפסה בידה סכין והחלה לרדוף אחרי החשוד. במזל, הפורץ לא הספיק לברוח רחוק, ושוטרים שהוזעקו אל המקום הצליחו לתפוס את סרחיו אוליזי, בן ה-37, שנעצר לאחר מאבק קצת בשוטרים.  הדיווח של משטרת אלנוויל אחרי המעצר:

מפקד תחנת משטרת אלנוויל, פיליפ מטרסיון, שיבח את "הגברת הצעירה האמיצה" על כך שעמדה בגבורה מול הפורץ. לדבריו, "היא פעלה באומץ מופלג וללא היסוס או פחד, תוך שהיא מודעת לסכנה שעומדת מולה". כמו כן, מפקד התחנה הוסיף כי האירוע הסתיים בשלום, למרות שאין לדעת איך היה נגמר אלמלא היא הצעירה הייתה מגיבה כפי שהגיבה. אוליזי, המתגורר באותו מתחם הדירות של המשפחה אליה פרץ, הואשם בפריצה ובסיכון רווחתה של הילד, כפשע בעלי קונוטציה מינית. בימים אלו, אוליזי מוחזק במעצר במחוז אלסטר, והוא צפוי לעלות למשפט ביום שלישי הקרוב.