בתחילת שבוע שעבר, סירה ועליה כ-20 נוסעים עזבה את איי הבהאמה לכיוון פלורידה, ונעלמה בים. משמר החופים האמריקאי וצוות חילוץ והצלה נוספים חיפשו בטווח של למעלה מ-44 אלף קמ"ר, במטרה למצוא את הסירה שאבדה בדיוק באזור משולש ברמודה המפורסם. ביום שישי האחרון, הושהו החיפושים, לאחר שהסירה לא נמצאה במשך 84 שעות. צפו בסרטון הסבר על תיאוריית "משולש ברמודה":

הסירה, שאורכה מוערך בכ-9 מטרים, הייתה אמורה להגיע אל נמל לייק וורת' ביץ', אך מעולם לא הגיעה. משפחותיהם של הנוסעים דיווחו על התקרית לרשויות והחל מבצע החיפושים בעקבותיהם, שנערך כארבעה ימים. קפטן משמר החופים האמריקאי, סטיבן ו. בורדיאן, אמר בהצהרה רשמית לעיתונות: "מחשבותינו ותפילותינו עם משפחות הנעדרים. אני מממליץ לכל מי שיש בידו מידע לגבי האנשים על הסיפון ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי". ההודעה שהופצה על ידי משמר החופים האמריקאי:

בעבר, הועלו אין ספור סברות בנוגע להיעלמויות חריגות שמתרחשות בדרך כלל באזור "משולש ברמודה", ששוכן באוקיינוס האטלנטי. בין ההשערות שהועלו היו שדות מגנטיים, חייזרים ואפילו מערבולות זמן. אלא שעל פי מדענים שחקרו את הנושא לעומק, התשובה לכך פשוטה ביותר. על פי החוקר הימי, ד"ר סימון בוסוול, משולש ברמודה שוכן בצומת דרכים עם שלושה כיווני אוויר, שיוצרים סערות אימתניות בים וגורמות לספינות שעוברות באזור להיקלע אליהן. 

כמו כן, בכל הנוגע למטוסים שטסים מעל משולש ברמודה, מדען אוסטרלי בשם ד"ר קארל קרושצ'לניקי, טען כי ההיסטוריה הביזארית של משולש ברמודה קשורה בכיסי אוויר וטעויות אנוש. לדבריו, "מספר המטוסים שהולכים לאיבוד במשולש ברמודה זהה לכל מקום אחר בעולם בממוצע. הוא קרוב לקו המשווה, באזור עשיר של העולם ולכן יש בו יותר תנועה".