תיעוד דרמטי ממצלמת האבטחה בכניסה לבית של משפחה מאריזונה, ארה"ב, הפך לוויראלי בכל העולם. בסרטון, השכנה המבוגרת של המשפחה מיהרה אל ביתם והצליחה להציל אותם משריפה שהשתוללה בביתם, שנייה לפני שהגג של הבית קרס פנימה. הטרגדיה של ניקול ודיוויד סלגאדו וארבעת ילדיהם התרחשה בבוקר שאחרי ערב תחילת השנה האזרחית החדשה. צפו בתיעוד מרגעי ההצלה:

@nicolenevarez5

We are so thankful to just be alive. Our GoFundMe linked in bio, just by sharing would help ##fyp ##foryoupage ##share ##thankful ##anythinghelps

♬ Surrender - Natalie Taylor

בסרטון שהעלתה האם, ניקול, היא פירטה את השתלשלות האירועים. "באחד בינואר 2021 החיים שלנו השתנו לתמיד", כתבה ניקול, כשברקע אפשר לראות את השכנה האמיצה הגיעה במהירות אל ביתם והחלה לדפוק על הדלת במטרה להזהיר את המשפחה מהשריפה. בהמשך ניקול כתבה: "ארבעת ילדיי, בעלי ואני ישנו והתעוררנו מדפיקות חזקות על דלתנו". צפו בראיון של ערוץ החדשות 12News עם השכנה שהצילה את המצב:

בזכות השכנה, שדפקה בעוצמה על הדלת וצלצלה בפעמון, הדלת סוף כל סוף נפתחה ובני המשפחה המבוהלים יצאו במהירות מהבית הבוער, לכיוון ביתה של השכנה. רגעים ספורים אחרי שכל ששת בני משפחת סלגאדו יצאו מהבית, התקרה התמוטטה מעוצמת השריפה, ובמזל, לא על ראשם של הדיירים. 

בני משפחת סלגאדו (צילום: צילום מסך טיקטוק)
בני משפחת סלגאדו (צילום: צילום מסך טיקטוק)

ניקול הסבירה בסרטון שהעלתה לעמוק הטיקטוק שלה: "הכבאים אמרו שאם לא היינו יוצאים בזמן, כנראה שאף אחד מאיתנו לא היה בחיים. אנחנו כל כך מודים למלאך שלנו שהצילה את חיינו". כמו כן, הסרטון, שהועלה ביום ראשון האחרון, צבר נכון לזמן זה כ-28 מיליון צפיות. על הסרטון, ניקול כתבה כי בעקבות התקרית, המשפחה נותרה ללא קורת גג ושיתפה קישור לעמוד גיוס ההמונים GoFundMe, במטרה שיוכלו לשקם בחזרה את חייהם לאחר השריפה. עד זמן כתיבת שורות אלו, משפחת סלגאדו השיגה כ-31 אלף דולר, מתוך 50 אלף דולר אותם הם מקווים להשיג עד תום הזמן.