בשנת 2013, הכלבה של מדגלנה קלובצ'וק, בת ה-35, נעלמה מביתה בזמן שהיא עבדה בגינה והשאירה את שער הכניסה פתוח. במשך למעלה משבע שנים, האישה חיפשה אחר השיצ'ו האהובה שלה רוקסי, שהייתה אז בת שלוש. על פי הדיווח של העיתון Daily Post, רגעים ספורים לפני תחילת השנה האזרחית החדשה, קלובצ'וק קיבלה שיחת טלפון מפתיעה, בעקבותיה הכלבה האבודה שלה שבה חזרה אל בעליה. 

הכלבה רוקסי (צילום: רשתות חברתיות)
הכלבה רוקסי (צילום: רשתות חברתיות)

קלובצ'וק, המתגוררת ברציף קונה שבלונדון, בריטניה, חיפשה את הכלבה שלה במשך תקופה ארוכה. היא פנתה לוטרינרים מקומיים ולמקלטים לבעלי חיים, אך אף אחד לא ראה את רוקסי. בסופו של דבר, בעליה נאלצה לוותר על התקווה למצוא אותה והניחה כי היא רוקסי ככל הנראה נדרסה או נגנבה. 

בסביבות השעה 23:40 בלילה, ביום חמישי האחרון, נצפתה רוקסי בת ה-10 על ידי עובר אורח, כשהיא מסתובבת ברחובות שכונת בקלי שבעיר. עובר האורח אסף את רוקסי והעביר אותה אל מקלט לבעלי חיים אזורי, שסרק את השבב שלה ומצא כי היא שייכת לקלובצ'וק. כך, רגעים ספורים לפני תחילת שנת 2021, בעליה של רוקסי קיבלה שיחת טלפון משמחת, בה היא התבשרה כי הכלבה האהובה שלה נמצאה. 

לדבריה, "כשקיבלתי את שיחת הטלפון אמרתי להם שזה לא אפשרי כי הכלבה שלי ישבה לידי על הספה, אך במחשבה שנייה, הבנתי שהיא מדברת על רוקסי". כך, אחרי יותר משבע שנים בהן הכלבה נעדרה, היא הוחזרה אל בעליה, כאילו הייתה מתנה לכבוד השנה החדשה. בימים אלו, רוקסי סובלת מגידול בבטנה. "היא נראית טוב אבל היא מאוד רזה, ואנחנו עדיין לא יודעים עד כמה הגידול רציני", הסבירה קלובצ'וק.