אחרי שמונה שנות זוגיות וטקס נישואין, בני הזוג החליטו לנסות להביא ילד לעולם, אך לצערם הם נתקלו בקשיים רבים. למעלה משלוש שנים האישה עברה סדרת טיפולי פוריות קשים ומפרכים, והשניים כמעט והתייאשו, אלא שאז, הרופא התקשר והודיע להם כי האישה סוף כל סוף הצליחה להיקלט ויש לשניים בן משותף בדרך. 

רוצים לדעת כיצד הבעל גילה שאשתו בוגדת בו במהלך הלידה של "בנם"? כנסו וגלו

בפוסט שהאישה שיתפה באתר Reddit, היא חשפה כיצד היא גילתה שבן זוגה הסתיר סוד גדול מאחורי גבה במשך כל התקופה הקשה שחוותה. ככל הנראה, בעקבות טיפולי הפוריות וההורמונים שהוזרקו לצעירה, שנשארה בעילום שם, החשק המיני שלה ירד וכך גם מצב הרוח שלה. היא כתבה: "במשך הרבה זמן הייתי כבויה והרגשתי שאין לי כוח לאף אחד מסביבי",

לדבריה, בגלל התקופה הקשה שהשניים עברו, בן זוגה והיא מעט התרחקו, על אף שהעבודה הקשה וההקרבה הייתה על מנת שיהיה להם ילד משותף. אחרי שהשניים התבשרו על כך שהטיפול הצליח ושהאישה בהיריון, היא החלה לחשוד בבעלה, שהתנהג בצורה מוזרה, אך היא החליטה להניח לתחושת הבטן שלה ולשמוח על הילד שבדרך. 

אלא שאז, בחודש השביעי להריונה, האישה הסתכלה במקרה בטלפון של הבעל, וגילתה כי הוא מנהל שיחות עם נשים אחרות דרך אפליקציות היכרויות. "אני מרגישה כל כך טיפשה כרגע, אבל אני מנסה להיאבק בכך על מנת להירגע ולא להזיק לתינוק שבבטן שלי", כתבה האישה הנסערת. לבסוף, היא כתבה כי היא פנתה אל הרשת במטרה לנסות לקבל ייעוץ כיצד להמשיך הלאה. "האם על אף כל מה שעברנו ביחד אני צריכה להיפרד ממנו? או שאולי אני אסתיר את זה ממנו ונמשיך כרגיל?". אז מה אתם חושבים, לספר או לא לספר?