בחדשות 12 פורסם הערב (שלישי) סקר מנדטים חדש, המציג מספר שינויים והפתעות. כתמיד, המפלגה הגדולה ביותר היא הליכוד עם 27 מנדטים. מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער ממשיכה לצמצם פערים וזוכה ל-18 מנדטים.

גדעון סער מציג את המצע שלו בענייני משפט, קרדיט - תקווה חדשה

ימינה בראשות נפתלי בנט זוכה בסקר ל-14 מנדטים, ויש עתיד זוכה ל-13. הרשימה המשותפת ממשיכה בתהליך הנסיגה בכוחה ועומדת על 10 מנדטים. המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, זוכות לשמונה מנדטים כל אחת.

מפלגת הישראלים בראשות רון חולדאי, שזכתה בשבוע שעבר לשמונה מנדטים עם השקתה, נחלשת וזוכה לשישה מנדטים בלבד, בדומה לישראל ביתנו. כחול לבן בראשות בני גנץ, שבשבוע שעבר לא עברה את אחוז החסימה בסקר מעריב, עולה במעט לחמישה מנדטים, בדומה למרצ.

נתון מפתיע מראה כי המפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה קרובה מאוד לעבור את אחוז החסימה, וזוכה ל-2.8 אחוזי תמיכה. יתר המפלגות - העבודה, תנופה בראשות עפר שלח, הבית היהודי וגשר - רחוקות מאחוז החסימה. בסקר זה זוכה גוש אנטי-נתניהו לרוב: 63 מנדטים, לעומת 43 מנדטים לגוש נתניהו, ו-14 מנדטים לימינה שלא התחייבה לאף אחד מהגושים.

סקר נוסף הציג תרחיש בו בצלאל סמוטריץ' ומפלגתו, האיחוד הלאומי, נפרדים מימינה ורצים בנפרד. במצב זה בנט מתחזק ועולה ל-16 מנדטים, כשהוא לוקח מנדט מהליכוד ומנדט מסער. סמוטריץ' לא עובר את אחוז החסימה.