זוג הומוסקסואלים, שחי יחד בדנמרק, הציע כל אחד בנפרד לנשים שונות לעזור להם להביא ילד לעולם בעזרת תהליך פונדקאות. לאחר ששתיהן הסכימו, השניים סיפרו אחד לשני על ההפתעה, וגילו שלשניהם הייתה אותה התוכנית. ביארקה דאם ולארס הנסן, שניהם בני 44, שמחו כל כך על ההחלטה והחליטו להמשיך בהליכי הפונדקאות עם שתי הנשים במקביל. 

זוג האבות עם שתיים מבנותיהן (צילום: רשתות חברתיות)
זוג האבות עם שתיים מבנותיהן (צילום: רשתות חברתיות)

רוצים לדעת כיצד הסבתא ילדה את הנכד שלה בזכות הליך פונדקאות? כנסו וגלו

אחת הנשים, הייתה אחותו הצעירה של דאם, פיה בת ה-42, שנכנסה להיריון באמצעות תרומת זרע מבן זוגו של אחיה, הנסן הגיס שלה. כל תהליך הפונדקאות התרחש בבית החולים המקומי בקונטיקט, ארה"ב, שבישר לזוג אחרי שבועיים בלבד, כי גם האישה הנוספת, דניאל מקדוויס בת ה-40, הצליחה להיכנס להיריון. 

בהמשך תקופת ההיריון, מקדוויס גילתה כי היא ברחמה שוכנים זוג תאומות, כך שממצב בו אין לזוג אף לא ילד אחד, הם עומדים להפוך לאבות לשלישייה. עם התקרב תאריך הלידה, דאם והנסן התרגשו וציפו מאוד לקראת הולדתם של ילדיהם החדשים. בתחילת החודש שעבר, פיה ילדה תינוקת קטנה, ואילו באותו הזמן בדיוק, גם מקדוויס ילדה את התאומות. 

כמו כן, בדנמרק תהליך פונדקאות הוא אינו חוקי, כך שכעת, אחרי שלוש הלידות, בני הזוג הפכו להיות הזוג ההומוסקסואלי הראשון בדנמרק שהביא ילדים בפונדקאות באופן חוקי. בראיון לאתר החדשות Daily Mirror, דאם אמר: "כל כך היינו כמהים לחיי משפחה ובאמת האמנתי שזה כבר לא יקרה. עכשיו, בזכות דניאל ופיה, אני מרגיש אסיר תודה על כך שאני יודע מה זה להיות אבא".