ילד בן שבע, בשם אלי דווידסון, הציל את חייה של אחותו התינוקת כשקפץ לחדרה דרך החלון על מנת לחלץ אותה משריפה משתוללת שהרסה לגמרי את בית משפחתו. הסיטואציה המדהימה התרחשה בחודש שעבר, במהלך שעות הלילה, בבית המשפחה שבניו טאזוול שבטנסי, ארה"ב, כאשר הילד האמיץ זינק אל תוך הלהבות, אחרי שכבר נחלץ מהן, והפך לגיבור. צפו בראיון עם משפחת דיווידסון ואלי האמיץ:

רוצים לדעת כיצד השכנה הצליחה להציל משפחה שלמה משריפה? כנסו וגלו

אחרי שבני המשפחה סיימו את ארוחת הערב וההורים, כריס וניקול, השכיבו את ילדיהם הקטנים לישון, פרצה שריפה במטבח הבית שגרמה לכל הבית לעלות בלהבות. ההורים המודאגים רצו מיד אל החדרים של ילדיהם הקטנים והוציאו אותם במהירות מהבית, אך חדרה של ארין התינוקת נחסם בגלל האש שהקיפה את דלת חדרה וכלאה אותה בפנים. 

בית משפחת דווידסון נהרס לגמרי בשריפה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
בית משפחת דווידסון נהרס לגמרי בשריפה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

"העשן והאש היו כל כך חזקים כך שלא הייתה שום אפשרות להגיע אליה", סיפר כריס לרשת החדשות CNN. בהמשך הוא סיפר: "יצאנו החוצה מיד יחד עם הילדים כדי לנסות להיכנס לחדר של ארין דרך החלון, אך הוא היה גבוה מידי ולא הצלחנו להגיע אליו, אז הרמתי את אלי, שהפגין אומץ, נכנס אל תוך החדר הבוער והציל את אחותו הקטנה". 

בני משפחת דווידסון (צילום: צילום מסך יוטיוב)
בני משפחת דווידסון (צילום: צילום מסך יוטיוב)

לדברי ההורים, אלי הקטן גרם להם לגאווה ענקית, שכן הוא סיכן את חייו ועשה מעשה אצילי שאפילו אנשים מבוגרים לא בהכרח היו עושים. והוא עשה זאת בדיוק בזמן. לדברי המשפחה, עש שהגיעו צוותי כיבוי האש וההצלה למקום, הבית כבר נבלע בלהבות, שהותירו אחריהן הרס כבד. בראיון עם אלי האמיץ, הוא סיפר: "חשבתי שאני לא יכול לעשות את זה, אבל אז הבנתי וקפצתי פנימה", והוסיף: "פחדתי, אבל לא רציתי שאחותי תמות". 

ארין בת השנתיים שניצלה בזכות אחיה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
ארין בת השנתיים שניצלה בזכות אחיה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כמו כן, השריפה השמידה כליל את ביתם את משפחת דווידסון, שכללה את זוג ההורים ושלושה ילדים קטנים. בעקבות השפעת מגיפת הקורונה, ניקול וכריס איבדו את מקום עבודתם ולכן אין ברשותם יכולת לפרנס את ילדיהם, במיוחד אחרי השריפה שלקחה מהם הכל. לאחרונה, הוקם עמוד גיוס המונים של GoFundMe, על מנת לסייע למשפחה להשתקם מהאובדן הקשה שחוו. מתוך 5,000 דולר שבני המשפחה ביקשו להשיג, הם הצליחו לגייס כ-362 אלף דולר.