סידרת THIN של פיטנס
סדרת קרקר THIN מבית המותג פיטנס שהושקה בסוף 2019יוצאת עם  2 מוצרים נוספים, טעימים במיוחד המכילים ירקות – קרקר פיטנס THIN בתוספת בטטה או בתוספת סלק.המוצרים החדשים בעלי יתרונות תזונתיים כמכילים דגנים מלאים וירקות. הם טעימים, צבעוניים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ל- 5 יחידות בלבד ולכן מושלמים לנישנוש עם פחות מצפון בין ארוחות.
מה בתכל'ס // אני מודה שגירסת הרוזמרין היא הטעם המנצח בסידרה הזו, אולי בגלל ריח הרוזמרין המטריף. אבל אני חייבת לפרגן שהקריספיות והניראות הצבעונית היו שוס בשולחן הארוח לצד ממרחים ונאכלו מיידית. עכשיו תעשו ירקות עם רוזמרים ואהיה רגועה.

פיטנס THIN ירקות (צילום: יחצ)
פיטנס THIN ירקות (צילום: יחצ)

שמן זית ראשית המסיק של משק אחיה
"משק אחיה" משיקה מהדורה מיוחדת של שמן הזית הטרי והמודגש ביותר בשנה: שמן זית של "ראשית המסיק" הינו שמן צעיר בעל גוונים, טעמים וארומות מודגשים, המאפיינים את שמן תחילת המסיק בו הטעמים וערכי הבריאות בשמן בשיאן. שמן "ראשית המסיק" של משק אחיה ישווק במהדורה מיוחדת בבקבוקי 750 מ"ל ברשתות. מחיר לצרכן: כ- 39 – 45 שקלים לבקבוק 750 מ"ל.
מה תכל'ס // וואו ענקי ומוצר המדור שלנו! טעמים ירוקים רעננים, כאלו שישדרגו כל מרק, סלט או טחינה. תכלס פשוט תאכלו אותו עם לחם טוב ומלח גס- לא תתחרטו. מוצר המדור

ראשית המסיק שמן זית של משק אחיה (צילום: יוסי מור)
ראשית המסיק שמן זית של משק אחיה (צילום: יוסי מור)

 SLIMDELIS TOPPING
חטיפי האנרגיה סלים דליס משיקים סדרת חטיפי דגנים חדשה עם המון שוקולד ותוספות מפנקות בפחות מ-99 קלוריות!  בסידרה: חטיף דגנים שוקולד חלב ואגוזי לוז  / חטיף דגנים שוקולד לבן ופירות יער / חטיף דגנים שבבי לימון וקוקוס / חטיף דגנים שוקולד מריר וקליפות תפוז. 
מחיר 10-15 שקלים לחבילה.
מה בתכל'ס // אוי זה הפינוק החדש שלנו ובלי מצפון. דווקא הקוקוס ופירות היער התגלו כהפתעה מתוקה מרעננת. החטיף דקיק, קריספי ומספק את החשקים

סלים דליס לייט (צילום: יחצ)
סלים דליס לייט (צילום: יחצ)

טונה סטארקיסט MIX TO GO
סטארקיסט, מותג הטונה,  משיק סדרת מוצרים חדשה : סטארקיסט MIX TO GO. הסדרה החדשה מגיעה בהמשך לסדרת סטארקיסט TO GO ומציעה 3 מוצרים המהווים פתרון בריא ומזין לארוחה קלה ON THE GO. כל ארוחה מורכבת מפחמימה, ירק וחלבון. מוצרי הסדרה מגיעים באריזה אישית (185 גרם), חדשנית, בעלת פתיחת פיל אוף קלה, ללא צורך בסינון השמן ובצירוף מזלג המותאם לאכילה קלה ונוחה בכל עת ובכל מקום. שלושת הטעמים בסדרה : מיקס 4 דגנים וירקות עם טונה / מיקס פתיתים וירקות עם טונה / מיקס שעועית וירקות עם טונה
להשיג בשופרסל. מחיר 12.90 שקלים 
מה בתכל'ס // מוצר שסוגר פינה של רעב קטן בכל רגע נתון ומספק מלא חלבון. הבעיה הייתה השמנוניות יתר אבל תכלס כל הטעמים מלבד הפתיתים , היו ממש טעימים. 

טונה טו גו  (צילום: יחצ)
טונה טו גו (צילום: יחצ)

במקום חיסון //  שיטאקי שיובשו בשמש עם אקסטרא ויטמין D
חוות תקוע משיקה פטריות שיטאקי מיובשות בשמש, המכילות פי 6 ויטמין D, המיוצר באופן טבעי וללא תוספת ויטמין מלאכותי. שיטאקי ידועות. כפטריות התורמות לחיזוק מערכת החיסון, עיכוב התפתחות של גידולים, נגיפים וחיידקים, הורדת לחץ דם גבוה והפחתת רמת הכולסטרול בדם.
כעת מעניקה חוות תקוע לפטריות השיטאקי מעמד של superfood משודרג, הודות ליכולת לייצור ויטמין D באופן טבעי בכמות גבוהה.
חבילה של 25 גרם פטריות שיטאקי מיובשות בשמש של חוות תקוע תורמת 43% מהקצובה היומית המומלצת של ויטמין D ותעלה לכם 10.90 שקלים.
מה בתכל'ס // כחובבת מטבח אסייאתי, שיטאקי הן חלק מהמזווה שלי כבר שנים ותמיד הערכתי את המוצרים המעולים של חוות תקוע. 

פטריות שיטאקי של תקוע (צילום: יחצ)
פטריות שיטאקי של תקוע (צילום: יחצ)

ערכות להכנה בייתית לטו בשבט של קוקאיט
COOKIT, מיזם המתמחה ביצירת חוויות קולינריות ושיווק ערכות להכנה ביתית של מאכלים אהובים, משיק לכבוד ט"ו בשבט שלושה מארזים חדשים למפגש חברים או משפחה משמחים:  מארז COOKIT להכנת עוגת פירות יבשים וסנגריה (120 ₪) // מארז COOKIT לאירוח חג עם מגוון פיצוחים ופירות יבשים (120 ₪) //  מגש COOKIT לאירוח עם תמרים ממולאים בהפתעות (120 ₪)
את המארזים ניתן להזמין באתר: https://www.cookit.gift/

קוקאיט ערכת סנגריה (צילום: אור רובין)
קוקאיט ערכת סנגריה (צילום: אור רובין)

שקדי מרק באריזה אישית
יש מצב שמנה עלו פה על משהו, מי מאיתנו לא מרוקן חצי שקית של שקדי מרק לתוך הצלחת וקצת היישר לפה?! מותג מנה משיק בימים אלה, לראשונה בישראל, מהדורה מוגבלת של שקדי מרק באריזות אישיות! המארז כולל 9 שקיות אישיות של 50 גרם כל אחת וחוץ מלשמור עלינ ומבחינה קלוריות שלא ניסחף הן גם מספקות שמירה על טריות המזון וכחטיף בין הארוחות
מחיר לצרכן: 12.90 דקלים למארז ( 9 שקיות אישיות)
מה בתכל'ס // אין צורך להוסיף, גאוני, איך לא חשבו על זה קודם

שקדי מרק (צילום: יחצ)
שקדי מרק (צילום: יחצ)

טוויקס וקפה
החטיף טוויקס (Twix ), יוצא בהשקה של טוויקס כקשית מתוקה לשתיית הקפה שלכם על הבוקר לצד  פעילות מתוקה ו"משוגעת" ברשת - כל מי שירכוש אחד ממוצרי  Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם  של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021. אבל תכלס ההמלצה היא להניח אותו בכוס הקפה  ולהשתמש בו כקשית מתוקה שתספוג את כל טעמי הקפה החם ותשתלב עם השוקולד. תהנו 
מחיר מומלץ לצרכן: 3.9 ₪ לחטיף במשקל 50 גרם
מה בתכל'ס // בואו, טוויקס זה טוויקס, מבחינתי שיעו אותו גם מעופף - הוא תמיד יהיה טעים, וופלי וקרמלי. אהבת אמת

טוויקס וקפה  (צילום: יחצ חול)
טוויקס וקפה (צילום: יחצ חול)

להרגיש כמו בהודו // חליטת צ'אי מסאלה של פומפדור
מותג התה פומפדור משיק לחורף 2021 צ'אי מסאלה - תה שמקורו בהודו וידוע בטעמו העשיר ובתערובת התבלינים המעניקה לו את הארומה הייחודית. החליטה מכילה תערובת תבלינים שנחשבים "מחממים"  וכוללת: קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, עלי פטל שחור מתוקים, ציפורן, פלפל שחור ותה שחור.  מחיר 11.90שח ל-20 שקיקים.
מה בתכל'ס // למרות שאין חורף, זו בדיוק העונה לצ'אי, הוא מחמם, מרגיע ופומפדור הצליחו לייצר אותו בגירסה עדינה מהמקורי ולכן תתאים לכל חובבי התה.

תה 'צאי מסאלה  (צילום: שאטרסטוק)
תה 'צאי מסאלה (צילום: שאטרסטוק)

ולסיום - מבצע שכולו תות
חברת נטורזה המתמחה בגידול ושיווק של תוצרת חקלאית ישראלית יוצאת במבצע לרגל השנה האזרחית החדשה. מזמינים מעל 199 שח באתר האונליין של החברה שפע של ירקות ופירות מהחקלאים  ומקבלים מארז תותים במתנה!  ההטבה בתוקף עד ה- 16.1.21.
המשלוחים פועלים כרגיל בתקופת הסגר, תקופת אספקה מהיום למחר! https://www.narureza-farm.co.il

מארז של נטורזה (צילום: אסף רחמים)
מארז של נטורזה (צילום: אסף רחמים)