בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (חמישי) את שחר רימוני בן ה-21, תושב חיפה, בביצוע מעשה אונס בילדה בת עשר, שאירע בחודש יוני האחרון לאחר שפרץ לדירת מגורי הוריה.

עו"ד מיכאל כרמל ויעל טוב אל, המייצגים את הנפגעת ומשפחתה, מסרו: "חושבים שההחלטה של הנאשם לקחת אחריות הנה החלטה נכונה וראויה בנסיבות האירוע המזעזע הזה. אנחנו סומכים על הרכב בית המשפט המחוזי בחיפה לעשות צדק בעניינה של מרשתנו". 

"לקיחת האחריות שמה קץ לטענות שנטענו בזמנו, שהאיש הלא נכון נתפס, וכי מדובר באדם שהודה על לא עוול בכפו. העובדה שהעבריין הורשע ולקח אחריות מנחמת במידת מה את המשפחה בכך שלא יאלצו לפגוש אותו בבית המשפט ולא יועלו טענות לגבי מהימנות המתלוננת. הרחקתו מהציבור לתקופה הארוכה ביותר האפשרית תביא טיפה מזור למשפחה בשעה קשה זו".

מעובדות כתב האישום שהוגש בחודש יוני האחרון, רימוני הגיע בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר לבניין בו מתגוררת הקטינה. הוא הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח, והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. תחילה, הוא חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב את הרכב.

רימוני המשיך להסתובב בדירה, כשנכנס לחדר השינה של הקטינה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הוא החל לגעת ברגליה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע. בשלב זה הוא תקף אותה מינית. כמו כן, הראיות בתיק כללו גם ממצאי דנ"א.