קורונה בעולם: על אף החדשות הטובות על עמידות החיסון בפני הוריאנטים השונים, והאור שבקצה המנהרה, מדינות רבות בעולם עדיין מתמודדות עם הקורונה, משל לא היו חיסונים מעולם. בתוך כך, ארה"ב ממשיכה בתחלואה היומית הגבוהה שלה, עם כ-274,190 אנשים המאובחנים כחיוביים למחלה, ו-4,134 שמתו כתוצאה ממנה.

סגרים ברחבי העולם בעקבות מגפת הקורונה (צילום: רויטרס)

בבריטניה, שהטילה השבוע על סגר כללי, ושעיני העולם כולו נשואות אליה בניסיון התמודדותה עם הוריאנט שהתגלה במדינה, נרשמה ירידה קלה ביממה האחרונה בה דווח על 52,618 מאובחנים חיוביים חדשים ו-1,162 מתים. 

בגרמניה, שבה קנצלרית המדינה, אנגלה מרקל, הודיעה השבוע על הארכת הסגר עד סוף חודש ינואר, דיווחו על כ-31,849 מאובחנים חדשים ביממה האחרונה ו-1,118 מתים חדשים כתוצאה מהנגיף. בצרפת, כ-21,703 אנשים אובחנו כחולים חדשים ו-276 אנשים מתו.

כמו כן, גם הונגריה ממשיכה להתמודד עם התפרצות הווירוס. לאחר שמספר המאובחנים האמיר ביממה האחרונה בכמעט 50 אחוזים, והגיע לכ-3,068, ויקטור אורבן הודיע כי ההגבלות הנוכחיות, הכוללות עוצר לילי יימשכו לפחות עד ה-1 בפברואר. בנוסף, הוא הודיע כי בתי הספר התיכוניים ימשיכו ללמוד מרחוק ובתי הספר היסודיים ילמדו במתכונת רגילה.